31 srpna 2017

Ty si má, levandulová....




Dnešní fotky voní sladkou Provance, zní sice profláknutou
leč stále hezkou melodií a uklidňují svou barvou.
V Provance jsem nebyla, i když bych moc ráda, jen jsem se poválela
na zemi okolo vloni zakoupených nových levandulových sazenic.
Doprovod mi dělal sprej s vodou a starosklíčko s mezikroužky...








22 komentářů:

  1. Nádhera! Klasickou levandulovou vůni přidávanou do kosmetiky moc nemusím, ale vůní levandulových kvítků zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty si tak krásně hraješ s fotkami!!!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:ja taky mam radsi tu prirodni, ona ma nadech do maty takze je takova ostrejsi. Ne tak sladka jak ta umela...

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi dávno vedla právě do Provence moje první opravdu velká zahraniční cesta. Přespával jsem tehdy většinou v přírodě a byl to opravdu kraj plný vůní.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Na tebe jsem myslela když jsem to fotila.Ale v souvislosti s tvou cestou do Japonska a návštěvy tamějšího levandulového "průmyslu".

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Díky,ale zase z hrůzou zjišťuju že tedy s kvalitou je to nějak na štíru. Přitom před nahráním na blog to tak nevypadalo....

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné.. škoda že ti vůni multimédia ještě nevychytala...

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji vůni levandule :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na mne je tam toho neostrého už moc. Kdyby alespoň jeden kvíteček byl celý a neztrácel se v mlze. Navíc se mi zdá, že poslední fotka už nese známky softwarového doostřování. Doufám, že to bereš a nezanevřeš na mne.

    OdpovědětVymazat
  10. Provance je úžasná, pastelově barevná...

    OdpovědětVymazat
  11. Mně levandule nejdou, asi mám špatnou půdu na ně

    OdpovědětVymazat
  12. Provence byla oblíbeným místem Horníčka, ale také jsem tam nebyl. A teď už to vůbec není třeba .

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Listy s Provance, tak se tuším jmenovala knížka kterou o své návštěvě tenkrát napsal. To moje touha trvá dál

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já ti nevím, mám jí i v záhonu kde je část skoro samý jíl a taky jdou a pěkně. Chtějí hlavně sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Ach jo, to bych ráda viděla

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Ona stará skla mají také své mouchy, obraz z nich takhle s mezikroužky není ostrý na větších plochách, jen vždy na malém úseku. A s tou poslední, je to problém, který řeším už povícekrát. Forka v editoru vypadá normálně, ale po zkopírování na blog je výsledek takový jaký je. A neboj, nezlobím se. Víš že já tě taky opravuju když u tebe vidím nějakou nepřesnost

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Tak tu přírodní ano, syntetická už je horší. To moc nemusím

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: To by jsme už chtěli moc   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....