30 srpna 2017

Třapatky ....



Užívajíc si posledních teplých a slunečných dní jak
na terase tak v bazénu, navíc majíc na návštěvě opět kamarádku z Prahy,
nějak kašlu na procházky a tím pádem pokud chci něco nafotit, musí mi stačit zahrada.
Včera jsem tedy před západem vzala foťák, starosklíčka s mezikroužky a šla lovit.
Nafotila jsem celkem asi 70 fotek, ale nelekejte se a nepadejte do mdlob, použitelných nebo
alespoň zajímavých bylo míň jak polovina.
Dneska začnu se snímky na velkém záhonu. A to třapatkou, nebo přesněji Echinaceou a hrátkami
se sluníčkem ....







15 komentářů:

  1. Jsou úžasný, já jich měla 8 a zbyla mi jedna ale i z té má radost

    OdpovědětVymazat
  2. Jen si užívej poslední záchvěvy léta My jsme včera vyrazili s mladýma a mrňouskem do ZOO a byl to prostě super den

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No právě.... ta představa že už teď čeká jen hnus a zima.... brrr

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Já je mám na různých místech jak se potvory vysemeňují. A konečně se mi po pár letech boje zvetily i ty žlutý. Měla jsem nádherný trs, ten pak začal chřadnout, následovalo přesazení a pomalé nabývání síly. A už začínají být zas pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty první dvě fotky jsou NÁDHERNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Mně se naopak líbí poslední dvě.

    OdpovědětVymazat
  7. Tož pěkná kytka a k tomu léčiva...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné :). Nejvíc se mi líbí ta předposlední :).

    OdpovědětVymazat
  9. Snímky v protisvětle jsou zajímavé a pěkné.

    OdpovědětVymazat
  10. echinacea! krásná! mívali jsme jich obrovský

    OdpovědětVymazat
  11. Na prvních dvou snímcích v detailu vypadá jako obrovitá koule s vosími žihadly, jak to umí taková perspektiva zkreslit!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Třapatka není zas tak zajímavá. Nebo to chce najít nějaký takový nezvyklý pohled....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Tak já, pokud neostříhám odkvetlé včas, mám jich pak všude možně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....