11 září 2017

Barevně ....



Tak abych se dostala do správného časosledu fotek které budou
v dalších dnech následovat, musím se ještě (zatím) naposledy vrátit na
zahradu kde jsem před odjezdem zas řádila se starosklíčky.
První tři sady fotek už tady byly a dnes to bude směs různých květů a barev
které vám snad trochu projasní dnešní pošmourný den ...

Tedy byť budou barevné, s dnešním dnem budou krásně korespondovat sjednocujícím tématem.
Kapkami ...










12 komentářů:

  1. jé já miluju přírodu a ty barvy jsou pěkně pestré

    OdpovědětVymazat
  2. Kapky vody na fotkách miluju. Ne vždycky se dají tak pěkně nafotit, ale když to někdo umí, tak jako ty, je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ono to jsou vlastně všechno stále jen pokusy se to naučit!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Možná, ale jsou to pokusy zdařilé.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi sa mi páčia tie kvapky rozostrené na pozadí, ako napr. na poslednej fotke. A tie farby, hlavne tá fialová (ružová?) a mordá, na to sa vydržím pozerať dlho :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ta barva co se ti tak líbí v kombinaci, to je květ syrského ibišku, a dala by se nazvat růžovofialovou. Bylo to focené zespoda proti modré obloze.

    OdpovědětVymazat
  7. Kapičky připomínají malé diamanty

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí třetí od konce.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Bělotrn? nevím proč se tak jmenuje když má modré květy. Ale je možné že prapůvodní barevnost je bílá.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: I když, možná se spíš název spojuje s barvou listů a stonkem, ty jsou totiž zespodu sněhobílé a do špiček. Tak proto možná bělotrn.

    OdpovědětVymazat
  11. Bokeh v kombinaci s kapkami působí,  jako kdyby z květů stoupala pára, že je vše zamžené.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To je vesměs na pozadí obloha.Proto to může vypadat jako mlžný opar.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....