18 září 2017

Lesní ....




Stále se procházíme pátým zářijovým dnem. Sice trochu napřeskáčku, ale
to snad nevadí. Už jsme si prohlédli vodní obrázky, roztomilé kačeny, jemný vřes
a dnes se podíváme na několik lesních obrázků, ten je nedílnou součástí
téhle procházkové trasy. Tady jsem se zasekla na dost dlouho, zkoušela
různé kompozice, režimy, nafotila dost obrázků, ale všechno
nakonec skončilo v koši. Zůstalo jen těhle několik, a ani u nich si nějak nejsem
jistá ...







22 komentářů:

  1. Proč si nejsi jistá, mně se ty záběry lesa líbí. Ale chodit bych tam bez hrozby úrazu asi nemohla.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nějak mi nepřišly moc zajímavé. A neboj, cesty tam jsou velmi dobré, chodí se po nich velmi bezpečně. Tohle je většinou focené to, co je vedle cesty.

    OdpovědětVymazat
  3. V lese jsem už dlouho nebyla a přitom ho mám na dohled, ale tady je všechno do kopce nebo z kopce a já mám teď nejistou chůzi.Ani trekové hole mně moc nepřispívají k jistotě, ale snad bude líp.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: To je tady u nás taky, všude se jde do kopce. Nějak moc mne to nebaví, obzvlášť když i za houbama šplhám jak kamzík do kopce. Někdy mám taky problém udržet rovnováhu v tom svahu. Jde asi o to, že já jsem zvyklá chodit rychle a když jdu pomalu tak mám problém právě udržet rovnováhu.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Aha, tak děkuju. Mě právě nepřišly nějak zajímavé....

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky. Líbí se mi hra stíni a světla u potůčku a kapradina na skále.

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi výrazná muchomůrka. Taky ráda fotím v lese, a pak mi to doma přijde takové... nedostačující. To bude tím, že živý les nelze nikdy pořádně vystihnout, s tou vůní, zvuky, větrem...

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Tak, přesně. 2D prostě nestačí na to zprostředkovat všechno co les dělá lesem. Strašně ráda fotím jednotlivé stromy, ale je to to samé. Člověk by na tohle potřeboval 3D foťák a zobrazení

    OdpovědětVymazat
  9. Ta poslední u mě vede :). Do lesa se teď nedostanu, bo jednak marodím a druhak je venku nechutná zima .

    OdpovědětVymazat
  10. Jo muchomůrky, ty jsem našel také a hřib žádný :).

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Já krom té muchomůrky jen pět klouzků a tři holubinky které byly k něčemu. Jinak ani ťuk...

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná procházka. Tu muchomůrku jsem už obdivovala na FB. Je opravdu skvostná.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: To máš pravdu, taková echt muchomůrka muchomůkovatá

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Já taky před tím a i teď potom už v lese nebyla . Nicméně to budu muset zkusit, prý rostou houby. No na chatě jsem tedy oproti loňsku houby našla...

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Vendí, u nás v lese kousek za barákem jsem našla asi před týdnem půlku tašky a prý v tuhle chvíli už tam houby nejsou. Ale na horách je to jiný, je tam víc vlhkosti, takže tam je hub dost. Ale pro mě je to v tuhle chvíli nedostupný a navíc je tam zima a courat po lese by mě ani nebavilo ;).

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Tak mě to taky v tom hnusnu nebaví...

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Před chvílí jsem ve výtahu jela se sousedkou, zrovna přijeli z Krušných hor a to, co měli v košíkách, mě ohromilo. To byly tak nááádherný a velký houby! A v lese prý nebyli ani hoďku a už měli košíky plný. A já zrovna marodím ..

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Sakra, tak že bych se tedy někam vypravila?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....