15 září 2017

Voda ...



Dnešní fotky spojuje jedna věc. Voda.
Respektive hladiny tří rybníků okolo kterých jsem si na chatě udělala
výlet. Jsou pěkně jeden za druhým, jeden napájí druhý a ten třetí. Každý má ale jiné okolí
a každý je něčím specifický. Největší, Zámecký, končí u paty skály na které stojí
mníšecký zámek. Prostřední zas zrcadlí starou tajuplnou vilu, a Horní sloužil kdysi jako veřejné koupaliště
a na jeho břehu kdysi stávalo i rekreační středisko, z kterého jsou dnes už jen zarostlé ruiny.
Dají se krásně obejít kolem dokola a u každého si najdete něco co vás zaujme ...


Na břehu jednoho kvetl turan ...


... a u břehu druhého rostly různé trsy trav ...


... nebo se zrcadlila tajemná opuštěná vila ...


... či barokní zámek ...


... a na hladině dalšího se zas třpytilo sluníčko ...


15 komentářů:

  1. Vendy, fotečky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  2. Barokní zámek ve vodě, náádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten barokní zámek je kráný

    OdpovědětVymazat
  4. Vila je smutná, opravdu je jí škoda a zámek pěkný, ale ta voda, rybníky jsou všude pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky zvlášť ta poslední....Holt rybníky to jsou tak trochu naše moře...   

    OdpovědětVymazat
  6. Traviny nad hladinou jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: A to tam byly ještě hezčí, jenže mi začal občas stávkovat foťák a tak bohužel z té fotky nebylo lautr nic k podívání ...

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tady ty tři jsou moc pěkné, je na nich  zajímavé jejich netradiční umístění. Žádná volná krajina, ale údolí mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tahle vila je moje tajná láska. Vždycky si říkám, že vyhrát pár set milionů, tak jí koupím a nechám opravit a přestěhuju nás tam. Ještě před nějakým deseti lety v ní byla mateřská škola. Pak jí zavřeli a od té doby chátrá. Navíc se v ní tuším narodila spisovatelka která napala Káju Maříka. Navíc je dost smutné, že město které se k tradici této knihy hlásí nechá takovou stavbu takhle zchátrat....

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Je, ač dlouhá desetiletí v majetku bolševika naštěstí dopadl velmi dobře ....

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Je, mě se moc líbí i v tomhle stavu. Ale stokrát raději bych jí viděla opravenou. Jak jsem psala Růžence, je to moje tajná láska...

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí odraz zámku na vodní hladině :).

    OdpovědětVymazat
  13. Fotka zámku od vody je skvostná. Vůbec jsem nevěděl, že stojí u vody, fotky znám jen ze vstupní strany.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jo, jo.... ta skála na které stojí končí právě dole u hráze. On ostatně ten rybník hned nevidíš. To leda když jseš v některé z těch věží, ale z náměstí ne...

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná procházka. Líbí se mi ta vila i zámek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....