19 září 2017

Květy ....



Samozřejmě že na procházce potkávám vždy i nějaké
květinky. A když je potkávám, tak si je i fotím. Takže se můžete podívat co
jsem potkala tentokrát ...

Následující fotky by se daly popsat následovně." Když jeden uzurpátor dusí druhého .... "
aneb když si rdesno baldžuánské udělá podložku pro ovíjení ze škumpy ocetné.
Oboje jsou velmi nepříjemně invazivní rostliny, ale rdesna se dá zbavit o něco lépe
než škumpy.





U jednoho domku na břehu rybníka mají vždy v záhonu před plotem jiřinky.
Vždy různých velikostí a barev. Takže i letos se tam skvěly tyhle krasavice




Tentokrát je doplňovala tmavě modrá povíjnice


Jeden z posledních letních pozdravů. Slzičky Panny Marie


14 komentářů:

  1. Krásné květiny. Jiřinky jsou vděčné a kvetou dlouho. Já jsem si letos koupila 4 nové druhy a jsem s nimi spokojená. Když jsem je sadila nepoznala jsem, jak bude která vysoká a tak i na záhoně to vypadá legračně, ale nyní při sklizni si dám pozor a uložím podle velikosti, abych mohla záhony lépe rozvrhnout. Nyní nějak nestíhám fotočlánky, dělám grafiku. Vendy budeš chtít nový kalendářík. Mám hotové číselníky a už zveřejňuju první hotové kalendáře a s okénkem. Myslela jsem i na tebe, tak se ozvi.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak když budeš tak hodná tak určitě. Já už si stáhla od tebe zase na kalendář domů a pro maminku a ten blogový bych tedy brala. Jestli si můžu "poručit" tak kdyby si mi mohla udělat jeden s okénky horizontálními a jeden s vertikálními. Mám fotky tak i tak,tak aby se vešly.

    OdpovědětVymazat
  3. Tož to rdesno jak rdousi skumpu kombinace bílých a červených květů různého typu moc pěkné i ty jiřinky s povijnici...skvělé složená kytka jak zpívá jojo bend...Hvozdiky Mi to připomněly jednu známou skálu z dětství...

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičky Panny Marie mi připomínají dětství, tehdy jsem jich vídala hodně, nevím proč, ale nějak se vytratily nebo je  asi moc nehledám.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tady jich je pořád dost, a i na chatě. Já jsem tam letos byla jen na začátku léta a teď v září, takže tu dobu kdy nejvíc kvetou jsem propásla.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Mě se z téhle skupinky líbí nejvíc ta poslední fotka. Přijde mi nejpovedenější a nejzajímavější. Hlavně tou barevností.

    OdpovědětVymazat
  7. Slzičky Panny Marie bohatě rostly u babičky na louce v Jizerkách.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Já se ani nepamatuju jestli rostli u nás na chalupě, nějak si to neuvědomuju, ale tady jich je vcelku dost. A pak na loukách na chatě, tam jich je hodně.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně se na to dívá pak zas až za půl roku

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tak se aspoň budeme kochat ...

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřiny jsou moc hezké, ale smutné, že už je z nich cítit podzim.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: I když víc mi podzim evokují chryzantémy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....