19 srpna 2017

Vzpomínka na jaro ....



13 komentářů:

  1. Léto pomalu končí, tak už aby to tu bylo

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak ještě pár jarních mám v záloze

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná vzpomínka. Líbí se mi i ta barevná úprava fotky a samozřejmě bokeh.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jsem to prohnala tolika filtry, že už ani nevím jak jsem to dělala

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo to znám. V grafice se mě lidi kolikrát ptají, jak jsem to či ono dělala a to já už nevím, protože si prostě hraju. Klikám na nástroje a co se mi líbí nechám a pokračuju třeba dalším nástrojem.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak! A to kolikrát můžu být ráda, že si vzpomenu v jakém editoru jsem to vůbec dělala   

    OdpovědětVymazat
  7. MarijaKes20/8/17 02:49

    [6]: Jsme na tom stejně s myslím, že je podobných více.

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé barvy. Nějak jsi tu fotku upravovala, nebo je to tak nasvícené?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jen jsem původní fotku prohnala pár barevnejma filtrama.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné! Barevné filtry jsou hravé.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Photoscape má v tomhle případě velkou zásluhu

    OdpovědětVymazat
  12. Mám čím dál víc nepříjemný pocit, že do konce roku to už lepší nebude a na další si zase dost dlouho počkáme.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....