20 srpna 2017

Vzpomínka na jaro II....




9 komentářů:

  1. Tak Pětihvězdičková Metaxa mi chutná, takže když to vezmu i na pochvalu .... tak mi taky chutná

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, to je chřtán skoro nebezpečný. Když se tak zblízka podívá člověk do květu, skoro se diví, jak to mihla všechno Matka příroda ztvárnit.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Kdo by řekl, že to je zcela nevinný skalkový irisek, že?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Díky, detailní hrátky se starým sklem mne hodně baví...

    OdpovědětVymazat
  5. Vskutku obrazová. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale intenzita. Umět z květu barvu vyždímat, obarvily by se jí desítky metrů čtverečních tkaniny :).

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Z některých opravdu ano

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....