08 srpna 2017

Opět "nedokonalé" ...



Když jsem fotila fotky, z kterých tu byla
minulá série, nebylo to jen o tom chmýří, ale prošla jsem si
zas záhon abych si nafotila co kde kvete. Takže dnes to bude trochu rozličnější
nicméně fotky se ponesou stejně v onom trochu snovém duchu ....













11 komentářů:

  1. Nádhera. opravdu snové. Tu modrou kouli jsem si koupila na netu jako semínka a nic mi nevzešlo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dost se divím, že ti tenhle bodlák (bělotrn) nevzešel. Já jak včas neostříhám ty bambule, tak se mi to vysemení na záhon a leze mi to všude kolem. Na podzim ho ale musím přesadit jinam, zabírá v záhonu moc místa.... včera jsem likvidovala další rostlinu u kompostu, taky tam někde zůstala zahrabaná ta bambule.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Díky, snažila jsem se to poskládat tak aby ladily barvičky co nejpříjemněji

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Bělotrn je takhle zblízka hlavně velmi zajímavě uspořádán...

    OdpovědětVymazat
  5. Zasněná krása. Už jsi nějakou svou fotku dala do rámu a na zeď? Máš jich spoustu, které by se fakt dobře vyjímaly.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Pár jich mám, ale jen v A4 a jednu v A3. Jak by vypadaly třeba v 50x70 to nevím. Jestli by byla adekvátní kvalita. Kvůli malé kapacitě disku nefotím do RAW jen do JPEG a tak netuším jaká největší velikost těch fotek je možná aby ještě byl tisk kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  7. "Růže růžová" - zpával kdysi Milan Drobný.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....