06 srpna 2017

Poetika chmýří ....




Jelikož jsem poslední horké dny moc
nedělala, spíš to bylo o tom, jak se co nejlépe zchladit, je jasné
že po všem nejnutnějším co bylo potřeba udělat to jistilo lehátko v bazénu.
Ale zas abych nebyla za úplnou lemru línou, ve středu jsme se synátorem konečně
nainstalovali velkou nádrž pod okap, abych měla k dvousetlitrovému sudu další
zásobárnu na zalévání kytek. Dosekala jsem i zahradu a následně o pár dní později
přesněji včera, jsem jí sekala znovu, prosela jsem čtyři kolečka zeminy, která nám zbyla
po vykopání bezinky která překážela tomu aby se dala nádrž až tam kam měla. Díru jsme zahrabali
drtí a zbytky cihel a tašek, které tvořily drenáž pod okapem. Hlínou jsem doplnila
stávající bylinkovník a vytahané kameny po úpravě záhonů a ty, které jsem našla v té kupě
pod okapem slouží k výrobě bylinkovníku č.2. Ještě musím vytahat ty které jsou pod pletivem z doby
kdy byl Mates malej a prolejzal pod ním k sousedům. Ale i tak mi budou chybět.
No nic, tenhle bylinkovník bude opravdu sloužit bylinkám, tak nemusí být tak vysoký.

A tohle všechno jsem prokládala tím bazénem. Pátek a sobotu jsem se nesměla moc ukazovat
po vsi, protože jsem nehodlala další víkend trávit v hospodě až do bůhví kolika do noci,
protože kolegyně která mne na víkend střídá má dovolenou a mladá od šéfů taky.
Takže jsem při otázce jak to se mnou je, odpověděla jsem že budu spát v pátek i v sobotu u dcery.
Chování paní šéfové z poslední doby mne už definitivně vyléčilo z toho, abych jí neustále vycházela
vstříc jako doposud. A tak jsem si řekla, že by stálo za to, zas přehodit na chvíli
na foťáku objektiv a dát prostor zase jednou Heldovi. Sice už bylo sluníčko za kopcem.
původně jsem totiž chtěla foti při jeho podvečerním světle, ale pár snímků jsem přeci jen udělala.

Jedním z objektů který mne zaujal, bylo chmýří na poupěti vytrvalé slunečnice.
Úplně jsem zapomněla, že Helda s mezikroužkem dělá takový snový nádech fotek.
A tak vznikla tahle trochu poetická série ....








16 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí hned jednička.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to pěkné záběry-opravdu. Podle výčtu tvých aktivit, jsem ta lemra líná já...mám mindrák, víš?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mě to na to množství času, který mám denodenně k dispozici připadá vážně málo. Ale možná jsem na sebe moc přísná...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Víš, mě se to zdálo všechno takové nedokonalé, neostré. Tak jsem se radila s odborníky ve skupině o focení starými skly , tam mi poradili trochu jiné clonění než je u makra či detailech zvykem. Vznikly fotky ostré, leč nudné.... takže raději originálnější nedokonalost, než dokonalou nudnost. Je pravdou že pravidla jsou od toho aby se porušovala     

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:No jo, mládí, ta  netrpělivost, vlastně nespokojenost s výkonem osobním  tě přejde s věkem...

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak občas si tu jak archeolog připadám. Ale spíš jak geologický. Občas když vykopnu nějaký šutrák, je na něm otisk nějakého prapraživočicha. Ovšem najít nějaký ten pramen nafty by dost věcí vyřešilo ...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No mládí.... do šedesátky už mám blíž než k padesátce   

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy to jsou nádherné fotografie...moc se mně líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Díky moc. Vidíš, já je měla hned od začátku za nepovedené a přitom to jsou moje zatím nejúspěšnější fotky ve skupině...

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, nádherné fotečky Moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  11. jednička skvělá! i když se mi líbí všechny.

    OdpovědětVymazat
  12. Martin V8/8/17 13:55

    Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Díky, i já si nekriticky myslím že se podařily   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Přemýšlím o tom, že bych jednu stáhla na flashku a dala manželovi ať mi jí nechá vytisknout na velký formát.

    OdpovědětVymazat
  15. Život se sekáním trávení a relax ve vířivce (ne v bazénu) jsem si také užíval :).

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: ... se sekáním trávy ...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....