30 května 2017

Hokuspokus napotřetí ....

mi přinesla jeden či dva obrázky, které už se mi líbily
o něco víc. Ale je fakt že z dvanácti je to málo, anebo tak akorát?
je fakt, že já jsem typ kterému dělá opravdu velkou práci vybrat z mých
dětiček foteček vybrat ta nej. Obdivuji ty kdo tohle umí .....


Našla jsem si jednu modelku o které jsem se domnívala, že
bude nejvíc vyhovovat pro tenhle styl....







..... no ukázalo se, že by možná byla, kdyby zas ovšem nezačal foukat vítr
a tak při mé krtčí slepotě jsem zjistila jak fotky vypadají až teprve na monitoru.
Opět zaostřeno úplně jinam Křičící

16 komentářů:

  1. Zvláštní, krásné, takové jemné- povedlo se.

    OdpovědětVymazat
  2. Říká se, že expert je člověk, který v daném oboru už udělal všechny možné chyby. No a bez tréninku to prostě nejde. Jo, fotodětičky, to znám, ty je třeba "brát u huby" .

    OdpovědětVymazat
  3. Modelka, tolikrát zatracovaná a proklínaná, zejména v zahradách, kde jí tací, jako jsme my, nemají vůbec rádi.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To máš pravdu. Ale já už jich po zahradě zas tolik nemá. Co se mi ale najednou usadilo v trávníku a co musím vydusit je pravá pampeliška. Najednou jich letos mám plnej trávník!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Už začínám chytat nerva a dojem, že prostě některé věci mi nejsou dány....

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, ty bys to měla mít jako profesi. A nechtěla bys udělat z tvých foteček výstavu

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jo, to je moje tajné přání, ale nevím. Tohle moje focení asi na nějaký výdělek není. Když jsem začala spolupracovat s jedním člobrdou co měl eshop s fotoobrazy, neprodala se ani jedna. Teď už s tím skončil, takže to asi moc úspěšné nebylo. Není to zas tak úplně na úrovni abych to někde mohla vystavit. A pak, to chce určitej základní kapitál za pronájem, za rámečky, za vytisknutí fotek a ten opravdu nemám....

    OdpovědětVymazat
  8. krásné a povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Já sice děkuji žes mi to pochválil, ale já to neberu pořád jako něco co je chválení hodné

    OdpovědětVymazat
  10. Hraješ si dobře, ale na můj vkus už je tam toho mázlého efektu moc. Mně se moc líbily fotky s tím zajímavým pozadím, kde focený objekt byl ostřejší. Jsem holt realističtější člobrda.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Ten je jaksi nedopatřením. Ono totiž foukalo a tak se měnilo zaostření a to je právě to máznuté.

    OdpovědětVymazat
  12. Snímky působí vánočním dojmem, vlákna chmýří jako paprsky prskavek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....