29 května 2017

Hokuspokus napodruhé ....



Jak už je mým zvykem, když mám něco nového
k foťáku musím to prostě zkoušet a učit se a nebýt vůbec spokojená
s tím co mi z toho leze. A tím pádem být naštvaná a nadávat si, že se na to
vlastně vůbec nevykašlu. Obzvlášť když pak vidím co prostě dokáží za kouzla
jiní, padne na mne strašná skepse.....

A tak se plazím po zemi, nebo klečím u záhonů, bojuju s větrem, protože pokaždé
když se rozhodnu něco fotit začne funět, zjišťuju že mám
velké mezery v kompozici, a že byť se snažím, vycházej mi z toho furt takový
divný nemastný neslaný středovky s takovým divným (ne)zaostřením.

A těma vás teď budu zásobovat. Ať si taky užijete Mrkající














9 komentářů:

  1. Dokonale nejsou ale i tak potěší...nezvykle efekty...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No právě. To je mi divné. Že to dělá Helda když je na něm ještě daná předsádka s čočkou to chápu. Tady ale žádná není. Asi to je vážně tím, jak se mi klepe ruka.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se těším na ty fotky, které budou podle tebe dokonalé.Já tomu prdlajs rozumím a tak se mně to líbí i takhle.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To nevím kdy to bude dokonalé. Asi nikdy.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné, smekám, tohle fakt neumím   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Já děkuju, je to útěšlivé, nicméně sama vím, že to vůbec není dobré. Ale děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky máš krásné jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš přehnané nároky na sebe, fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Kdepak, vidím to sama, jsou bez nápadu, a s ne moc dobrou kvalitou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....