06 května 2017

Do nitra .....




...... květů se podíváme dnes. Už se těším na ty mezikroužky, které
mám objednané, ty jsou dalším udělátkem k focení detailů i nějakých maker.
Navíc nehrozí že by další a další čočky zhoršovaly kvalitu fotografie. A jsou kompatibilní
i s heldou u něhož každá čočka navíc dělá docela neplechu. Další pomůckou je dálková
spoušť, konečně snad se tím pádem naučím používat i stativ .....
Shrnu to tak, že pro tvoření a inspirace mi byl čert dlužen Pinterest a pro fotografování
a různá udělátka k němu to je Ebay.

Dnešní obrázky můžeme pojmut tak trochu jako hádánku.
Poznáte které květiny jsou na detailech? je to hodně lehké, myslím že až urážlivě Mrkající









Teď trochu lascivnosti. I taková je ale příroda.






19 komentářů:

  1. Toje dobré, tak vidí kytky třeba včela Ta chlupatá je parádní, to bude asi orchidej, pak je tam pár koniklecí a petrklíč, tulipán, slunečnice ... No nevím jestli jsem se trefila

    OdpovědětVymazat
  2. Většinu už vyjmenovala Libby, tak nebudu opisovat. Úžasné jsou detaily klematisů, které já už bohužel na své zahradě nemám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych přidal pampelišku...Zajímavé detaily

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné a zajímavé detaily.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné pampeliškové detaily :) A líbí se mi i ten koniklecový :). A chválím, že máš v plánu začít používat stativ - není to nic složitého a navíc máš spoustu objektů k focení na zahradě, takže se se stativem nebudeš vláčet nikam daleko, jako já :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o hádání se ani pokoušet nebudu, ale obrázky jsou to fantastický!

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: Ona to skoro všechno uhodla Libby a přidal správný tip i Jan. Jen místo slunečnice to je květ kamzičníku a ten ostře růžový je velikonoční katus který mi teď nádherně už odkvétá

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Já jsem na kytky hroznej analfabet, ale pořád jsem lepší, než manžel, který pozná jen pampelišku a možná růži a sedmikrásku .

    OdpovědětVymazat
  9. První dvě -> toť žluť přenáramná!

    OdpovědětVymazat
  10. Kroužky? Vyšší level, aspoň pro mě.

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů, to je úžasná nádhera!

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Já na pinterestu cíleně nebrouzdám. Jen mám odběry toho co mne zajímá a i to mi stačí k tomu abych měla o zábavu na dalších dvacet let postaráno. Na Ebay kupuju jen fotověci, opravdu jsou tam ceny úplně někde jinde než u nás, a ostatní blbůstky na tvoření apod. kupuju na Wish.

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Vidíš, a já si pořád říkám že to stále není to, co bych já sama řekla WOW!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: To ano, velmi optimisticky nabíjející. Ovšem na to, abych zůstávala klidná a optimistická když jsem se na ten kamzičník (č.2) na tapetě počítače dívala a přitom čekala až se okolo mne proplíží nějaký sebemenší mobilní signál abych se mohla připojit na net, to bylo strašně málo!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....