12 dubna 2017

Teď máme slovo my, umyté krásky ....



Opravdu teď v nejbližších dnech a možná i pár týdnech budou mít
tady na blogu slovo jarní krásky. Asi ty nejoblíbenější a nejkrásnější, a to
magnólie a sakury (tedy pokud se trefím ve městě do jejich kvetení). Magnólie
mám blíž. Stačí tu obejít pár zahrad anebo, a to konečně, i tu mou
a můžu vesele fotit..... A tak dnes tu zase je něco z už avizované záplavy magnóliových
fotek. Jelikož dnes mírně prší, máme tu variantu mokrou.






20 komentářů:

  1. Miluju jejich vůni, už se těším, až nám tu pokvetou .

    OdpovědětVymazat
  2. V Brně -Líšni jsem včera viděla dva vzrostlé stromy vedle sebe a je to krása.Ta moje je narůžovělá, ale ještě není plně rozkvetlá. Dnes je u nás kosa jak v Rusku, tak se jen modlím, aby ji neobešel mráz. Bylo by po kráse.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To je bohužel jejich nevýhoda, jsou na mrazy citlivé. Na to jsou dobré ty letní odrůdy .....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tady bohužel všude jsou nevoňavé. Jen tahle moje lehce voní.....

    OdpovědětVymazat
  5. I kdyby nevoněly, jsou napohled moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Magnolie doslova miluju. Možná i proto je skoro nefotím, ono je to vzhledem k velikosti a hustotě květů zatraceně těžké.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já se snažím pořád o takovou tu jednu mňam fotku a nějak to pořád nejde. Možná že se zadaří na Mníšku v zámeckém parku u té veliké. Tedy pokud bude počasí. Přemýšlím o tom že bych tam teď jela, ale jestli má pořád pršet....

    OdpovědětVymazat
  8. Umyté krásky jsou překrásné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. Magnolie také obdivuji, záplava květů na velkém stromu, v tom nemají konkurenci. Ale nevím, jak dlouho to trvá, než do plné velikosti dorostou, ty ji máš jako mladý stromek.

    OdpovědětVymazat
  10. Magnolie je fascinující strom...Několik pořádně velkých naštěstí kvete kousek od mého bytu

    OdpovědětVymazat
  11. S kapičkami jim to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To máš pravdu. Po cestě do a z Prahy a na Mníšku jsem slintala nad různými nádhernými stromy. Jeden jsem si byla i fotit jako každý rok když se touhle dobou dostanu na chatu

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Tak ony rostou tak středně rychle, ale mají výhodu že dneska už jsou takové kultivary které kvetou coby malé keříky či stromky a nemusíš na květy čekat leta....

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: No, nakonec jsem si to i přes tu zimu a ne zrovna úplně jarní počasí užila. I když.... od pátku až do neděle bylo vcelku sluníčko. Ale zima. Až v pondělí se to opravdu zkazilo, ale to jsme byli za švagrovou (ty výhledy zas po cestě! jen se bohužel nedalo moc nikde zastavit)takže to nevadilo, a dneska už jsme jeli domů, tedy s návštěvou nikoňáckýho servisu v Lipencích kvůli vyčištění čipu.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou krásné :). O víkendě jsem byla na Křivoklátě a cestou jsem jich v zahradách viděla hodně a různých barvách, byla to nádhera:). Na balkoně mám z části rozkvetlý rododendron a když vidím, jaká se chystá zima, nejspíš ten keřík odvleču do bytu ...

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Já o tomhle prodlouženým víkendu slintala jak čokl. Všude kudy jsme jeli byli rozkvetlé magnólie různých velikostí i barev. Od malých, až po velkolepé staré stromy. Já si tu svou taky dala do kůlny. Pokud bude jen slabě pod nulou, mělo by jí to ochránit, pokud ne asi jí taky nacpu domů.

    OdpovědětVymazat
  17. Pááni, taková krása! Jednou si magnolii do zahrady pořídím taky... proč já ji vlastně dávno nemám?

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: To máš to samý já..... taky po ní toužím celý život a blbec si jí pořídím až teď ..... za těch 26 let už jsem mohla mít krásný keř. Jenže tenkrát tu byl spíš sad.Až o dost později jsme začali stromy redukovat. jenže to zas nechtěl manžel. Tak teprve teď, když jsem velká holka a už se umím rozhodovat občas i sama za sebe jsem si jí koupila.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....