13 dubna 2017

Jedno jediné a Velikonoce mi můžou bejt ukradený ....



Momentálně přemýšlím co vlastně udělat. Jestli zabít muže, nebo vůbec s ním přestat
komunikovat nebo co vlastně. Totálně mne dneska zas rozhodil, neskutečně naštval
a já tak vážně nevím co vlastně dál. Neustále ohrožuje svou neschopností
neřešit sakra velké problémy všechno, co jsme dosud vybudovali, a vyzískali.
A ohrožuje tak i naší dosavadní existenci.
Ta neustálá nejistota a strach co bude mě tak děsně vysává psychicky, že když se
konečně trochu vyhrabu, stačí málo a jsem zase na dně .... nejhorší pro mne je, že se v tom
plácám absolutně sama, a nemám nikoho, komu bych se mohla svěřit opravdu se vším.
Dceři teď vůbec ne, protože vím jak se na ní tvrdě promítly problémy které jsem měla v těhotenství
já, a už vůbec jí nechci brát ty poslední iluze o tátovi.

Tudíž budu mít opravdu veselé velikonoce.
Ty jsem vlastně ani letos nestihla nějak připravit. Nemám žádnou
výzdobu, nic nebudu péct, a nejraději bych někam zalezla a spala rok
a pak se definitivně rozhodla co dělat. Jedinou věcí, která mne s letošními velkonocemi
spojuje je velké, cca čtyřiceticentimetrové 2D vejce, které jsem dělala dceři
do nového domečku. Je v netradiční barevnosti, ale k jejich bílošedému interiéru
i exteriéru domu se mi prostě nějak tak líbila.....




25 komentářů:

  1. To vejce stojí za to. Velice krásné. Myslím ale, že odráží ta barevnost i tvou náladu. Chlap, který není oporou, ale přítěží je sice na houby, ale myslím, že to překonáš. Neber si vše tak k srdci, myslím, že nikdo nemá všechno, co by si přál a představuje si. S léty ti dojde, že ses trápila zbytečně.  Dělej jen to o svátcích, co tě baví bez ohledu na to, co si kdo o tom myslí.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak rozhodně jsem si nepředstavovala, že budu mít neustále strach kdy zazvoní exekutoři a vezmou nám střechu nad hlavou. Takhle totiž dneska skončit není vůbec žádný velký problém, zvlášť když dlužíš peníze státu. A rozhodně jsem si nepředstavovala, že se prostě muž bude chovat jakoby se nic nedělo a jeho řešení problémů bude  sedět spokojeně doma a čumět celý hodiny na počítač a filmy a k tomu si vesele dopřávat pivečko, vínečko a vůbec veškerý alkohol v ne zrovna malém množství. Že se nebude umět chlapsky problému postavit, ale bude zbaběle před problémem utíkat do pití a tím ubližovat nejen sobě ale vem kolem. Takže mi neříkej že si to nemám tak brát k srdci. Já díky jeho liknavosti nechci skončit jako bezdomovec.....

    OdpovědětVymazat
  3. Mrzí mě, že se potýkáš s takovými problémy, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Mezi námi, kdo mu na ten alkohol dává peníze, pokud nic nedělá?Chodí vůbec do práce? Nevím, jak to máte s bydlením, ale možná by pomohlo rozdělit majetek tak, aby za dluhy ručil jen on. Trápit se nepomůže, spíš to nějak razantně řešit. Kolikrát mne mrzelo, že muž je spíš skrblík, každou korunu obrátí než ji vydá , brblá, že se kupuje zbytečně a pod. Na něco je to zřejmě dobré. Je lepší to než utrácet a zadlužovat se. Držím palce, abyste to vyřešili co nejdříve. Kdyby ses sesypala, nebylo by to ani pro něj přece dobré, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Neříkám že nic nedělá, a penize má z toho co vydělá, jenže je potřeba dávat je úplně na jiné věci. jenže uskrovnit se, je pro něj neznámý pojem. Ten platil vždycky jen pro nás ostatní.

    OdpovědětVymazat
  6. VendyW, přeji ti, aby se manžel uskrovnil a k problémům postavil čelem, protože všechno ta práce a péče, kterou věnuješ výstavní zahradě, si nezaslouží s ní hazardovat.

    OdpovědětVymazat
  7. To vajíčko je skvěle připomíná vnitrek achátu....jinak se říká ze černé mraky maji stříbrné lemovani

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě,že máte takové problémy a plně rozumím tvému rozčarování. Sám tímto procházím už druhý rok,protože se ukázalo,že pětiměsíční výpadek v příjmech po mém úrazu při dokončování rekonstrukce baráku nejsem schopný dohnat ani téměř nonstop prací. Veškeré výdaje jsme museli omezit na nezbytné minimum (proto už nejezdím na památky ani na krajinky),ale stejně se pořád pohybujeme na hraně krachu. Na rozdíl od tebe ale mám výhodu, že se s tím pereme se ženou společně

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Víc jak šest let problémů a jejich neřešení, nebo neochoty řešit je neskutečně ubíjející a psychiku ničící věcí. A pokud se ukáže že máš doma člověka, který volí nejjednodušší cestu, tedy tu že když se o problému nemluví, on sám od sebe zmizí a nebo se začne řešit tím, že se domnívá že východisko je v alkoholu, tak k němu začneš ztrácet jak důvěru tak úctu či vděčnost....

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: A navíc mizí i ochota k tomu se s ním bavit víc než je nezbytné a snaha nějak mu pomoci.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To je vlastně fakt

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Ono vůbec hazardovat se vším, včetně zdraví a rozumu je hodně sobecké....

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: No, a dcera nejdřív ani nepoznala že to je vajíčko! Díky, ale já už nějak ztrácím víru,naději a co je nejhorší i lásku .....

    OdpovědětVymazat
  14. To je to nejkrásnější co sem na dveřích kdy viděl!! :) Zasloužíš si náš obdiv. A taky doufám že to jsou dveře z té blízkosti těžko zjistit.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: díky moc za pochvalu, na dveře to bylo dělaný, ale focený to je na skříni. Na dveřích

    OdpovědětVymazat
  16. Vajíčko vypadá skvěle :), jsi moc šikovná :).

    OdpovědětVymazat
  17. Tvé trable mě skutečně mrzí .. Nevím, jak bych ti poradil .. Určitě ale bude lépe, na to vem jed! - Jak se říká ..

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Víš, kdyby mi bylo o dvacet let míň, nerozpakuju se a řešení by bylo okamžité. Jenže dneska už na nějaký radikální řez nemám sílu a ani prostředky. Ale děkuju za útěchu

    OdpovědětVymazat
  19. Ach jejej, tak to je mi líto, takového chlapa mít, to je vyčerpávající. Přeju ti, ať to ustojíš.

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: To mám radost že jste obě spokojené...

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: nejvíc člověka mrzí, že se snaží sám co nejvíc uskrovňovat, vycházet mu co nejvíc vstříc a pomáhat i na úkor svůj, on to bere jako samozřejmost a dál si jede svou linku. Díky tomu, že jsem chtěla aby měl co nejnižší daně a tím pádem míň placení jsem na to doplatila tak, že i z té almužny co mám za brigádu ještě mám tak o pět až osm stovek míň, protože mi to šéfová daní. No ona si ví rady jak vydělávat.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....