19 dubna 2017

Doběla ..... a jednou růžově



Nejdřív bych ctěla všem poděkovat za komentáře a zároveň
se omluvit, že jsem hned nereagovala. Byli jsme na chatě a tím pádem
bez normálně pracujícího netu. To co se tam plouží sítí je prostě děs běs.
I když dnes to může při pohledu z okna vypadat jako neuvěřitelné, užili
jsme si až do pondělí celkem pěkné a dokonce i sluníčkové, byť docela studené
dny. Ty mi dovolili jak posekat velkou část zahrady, tak zpracovat s mužem část
ještě nepořezaných větví z loňského polomu kolem chaty.
A hlavně ..... jasně, procházky po lese a focení kvetoucích třešních i jiných dřevin. Tady totiž ještě
při odjezdu po květech nebylo ani památky a dokonce i dnes je to jen pár nejodvážnějších
kvítků.
Při cestě zpátky jsem si alespoň v tomhle měla možnost putovat proti proudu času.
Což znamená, že z Prahy, okolí Rakovníka a Mníšku jsme odjížděli a projížděli
krásně kvetoucí a zelenou krajinou, abychom se čím dál tím blíž domovu dostávali do
krajiny s jen minimem kvetoucích keřů a zelených stromů.

Na tyhle proměny a dvojité prožívání jara se vždycky těším, protože ho mám krásně
prodloužené....
Jak jinak, většina fotek je focená starým sklem, ale tentokrát jsem provětrala
všechna, měla jsem v plánu si nechat vyčistit foťák, tudíž jsem přezbrojovala
jak bylo potřeba. Víc už by se stejně asi foťák zasekat bordelem nedal.






Jediná z téhle série focená seťákem.


19 komentářů:

  1. Nádherné fotky, Vendy, první dvě mi doslova učarovaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, obzvlášť se mi líbí poslední fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně něžný, vážně nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. A já se zase musím omluvit, že jsem moc nekomentovala

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou parádní záběry! Já to kvetení u nás zase nějak promeškal a teď už nebude co fotit. U nás je většina stromů v plném květu (některé jsou už i odkvetlé), ale to počasí co teď panuje venku z toho asi moc nezanechá

    OdpovědětVymazat
  6. Rozkvetlé stromy a nové zeleně jsou pro mne příchod nového roku. Svěžího, voňavého života.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Souhlas. Ta krásná, zvláštně nahořklá vůně v podvečer, když kvetou třešně to je balzám. Díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já si o díky tomu, že ač jsme v naproste stejné nadmořské výšce, užívám nadvakrát. Tady je to o týden někdy i dva opožděné. Takže mezitím co na chatě, v Praze a okolo Rakovníka je jaro v plném proudu, tady u nás se stále ještě jen lehce chystá k nástupu.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Nic se neděje, vždyť to není povinné . Tady zatím tak velké mrazy jak hlásili nejsou tedy nejsou vůbec, spíš se mi včera večer zdálo, že ten vítr byl oproti dopoledni o dost teplejší. A dneska svítí sluníčko. Tudíž to snad tak tragický jak předpovídali nebude. Aspoň v nížinách.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Tady včera bylo víc bílo na zemi než na stromech. Kvete jen tu a tam něco. Ale tálo to skoro hned a dneska už nepadá a občas i na nějakou chvíli vyleze sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Tak já si to užiju nadvakrát. Nejdřív v Praze a o týden později tady. Takhle si vždycky ten nášup jarní nálady totiž užívám díky tomu, že jsme o týden dva oproti Praze pozadu.

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné fotky v květu...Ony se pěkná přírodní zákoutí najdou i tam, kde by to člověk neřekl...kdo to nezná, myslí si, že např. u Neratovic musí být měsíční krajina...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Neratovice neznám, i když asi se tam můžou najít krásná místa.

    OdpovědětVymazat
  14. Krása, ta stará skla prostě dokážou vytvořit atmosféru, když to s nimi umíš. Super.

    OdpovědětVymazat
  15. Je to takové... měkkoučké

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Nadýchané jak šlehačkový zákusek   

    OdpovědětVymazat
  17. Fotografická lyrika, fotky mají svatební atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Vidíš, to mne nějak nenapadlo. Ale jo, dovedu si svatbu v rozkvetlé třešňovce představit.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....