14 března 2017

Suši, suši, sušina .....




15 komentářů:

  1. Moc moc pěkný název. Chytrý. Upoutalo mně to sem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, další parádní fotka.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak já měla zatím jen jednou a taky mne to moc nenadchlo. Možná že dát si v nějakém sušibaru, byla bych třeba jiného názoru.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Zas jednou jsem se holt překonala   . Doufám že zklamání nebylo velké ....

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem nejprve, že sis dala suši,

    OdpovědětVymazat
  6. Suši ráda nemám, ale tvoje sušina je krásná .

    OdpovědětVymazat
  7. Pohledné "suši". Nejen pěkně vypadá, ale ještě u mne - japanofila - vyvolává efekt pavlovského psa .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak na tomhle suši by sis asi moc, byť japanofil, věru nepochutnal

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: On je to takový celý mohutný "keř" lopuchu na hrázi a protože má zřejmě dobrou výživu, ty kuličky na něm jsou hodně velké. A tak je ráda fotím....

    OdpovědětVymazat
  10. Suši jsem ještě neochutnala, ale taková sušina je hezká i když nejedlá...   

    OdpovědětVymazat
  11. Neuvěřitelné jak se dá taková zdánlivě nudná sušina krásně zachytit fotkou.

    OdpovědětVymazat
  12. A čerstvá, jako ze sušičky :).

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tak máš pravdu, vypraná byla . Před tím pršelo

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já ráda jak sushi, tak i sušiny

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....