15 března 2017

Houpy hou, jednou hezky a jednou ....




...... to stojí za prd. Zrovna jako dneska. Včera jsem si užívala
slunečný den a obcházela zahradu, abych se pokochala jak krásně mi
kvete těch pár bledulí, které mi zůstaly z kdysi velkého množství které vždy na
jaře proměnilo zahradu v bílé království, nebo jak se mi rozrůstají krokusy
i na místech kde jsem je v životě nesázela, ale jak se jim daří i tam
kam jsem je vloni přesadila. Řekla jsem si, že je na čase oživovat trávu i jinou barvou
a tak jsem pár cibulek krokusů sadila do trávníku. Přesto, že jsem je sázela už dost dlouho
na podzim, a měla jsem strach jestli neshnijí, pár jich pěkně mezi travou otvírá
své kalíšky.

A že bylo sluníčkově, už i pár včelek se dalo do práce a na krokusech a talovínech
sbíraly nektar. No a já se pro změnu plazila po břiše okolo nich ....









20 komentářů:

  1. Vendy, parádní fotky jsi vytvořila. Bledulky nemám, jen sněženky a krokusy konečně začínají kvést.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já to zas měla obráceně, spousty bledulek a sněženky žádný. Teď už mám i ty, protože mi je poslala Libby. Za to bledulek už mám jen pár trsíčků, zmizely mi i přesto, že jsem je nechávala až do odkvětu aby se třeba i vysemenily. Ale žádný efekt to nemělo. Mě kvetou ty první, drobnokvěté krokusy. Ty velké teprve lezou.

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí opravdu nic moc, ale na tvé zahrádce to kvete krásně, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Rozkvétá to pěkně a tak teď bude mít chvilku zas žně Helios.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Na kytky se Helios skvěle hodí, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zase nasadila na hlavu čepici a dala šálu kolem krku a přitom studeném větru šla stříhat vinnou révu a keře. Sice s vínem nemám žádné zkušenosti, ale vzala jsem to na dvě očka jako angrešt a uvidíme, jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  7. Plazila, plazila, ale krásné fotky jsi udělala. Stálo  za to, to plazení.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: tak určitě kvůli podání barev, že nezkresluje.

    OdpovědětVymazat
  9. A plazila si se kolem nich hezky, nádherná dílka!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně...také nám kvetou sněženky a krokusy. Bledule jsem zasadil na podzim ale ještě se neukázaly...

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sbírka, a včeličky to umí ocenit.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Asi tě moc nepotěším, ale bledule jsou asi jediná cibulovina, která nesnáší přesazování. Ony jak je vyndáš ze země a zasadíš jinam zajdou. To jsem si ověřila já mohokrát. Když jsme to potřebovali zasázet rybízy a angrešty, sázeli jsme je na místo kde bylo spousty bledulí a ty cibule které se vyryly jsem si zasázela do záhonu nebo je odvezla mamině do Prahy. Nevylezly ani mě ani jí....pak jsem to četla v zahradnickém časopisu, že ony to prostě nesnáží a zajdou.

    OdpovědětVymazat
  13. Jako na vojně: Plížením, plazením foť.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Na vojně jsem sice nebyla, nicméně plazení a plížení dnes pokračovalo

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Však já se taky někdy zdvihám jak kdyby mi bylo osmdesát!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to jooo,tohle můžu i já    Super záběry jsi pořídila! To plazení za to stálo

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Myslíš plazit se kolem objektů focení?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....