06 března 2017

Quo vadis .....



...... přírodo? Kráčíš zdárně k jaru. Zaplaťbůh ! A já se snažím
kráčet s tebou a užívám si sluníčko a první jarní posly. Tedy, ne že by letos
neměli zpoždění, vloni touhle dobu skoro už dokvítali nebo byli v plném květu, zatímco letos
teprve nesměle vystrkují své barevné či bílé hlavičky. Ale je to prostě už jarní
políbení, na které člověk čekal celou tu dlouhou zimu. Hned je člověku líp, veseleji,
a hlavně už pomalu začínají odcházet ty zimní nemilé myšlenky, začínám zas ožívat
a začíná mě víc bavit se ráno probouzet a mám víc chutí do všeho co mne bavilo, ale začalo
mě to spíš štvát, ba přímo mi to vadit ......


Nejdříve normální objektiv .....


..... a teď trocha starosklíčkaření Heliosem .....







15 komentářů:

  1. Vendy, opět parádní fotky. Praha hlásí zatím jen sněženky. Možná i proto, že bydlíme na jednom z nejvyšších míst Prahy. Včera v Košířích u dcery byly sněženky a talovíny, které já nemám. Na krokusy si budu muset počkat, ale klubou se.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš a mně se zase někam poděly krokusy.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: o mě se množej velice dobře a hodně . Na podzim jsem sadila nějaké do trávy, tak uvidím jestli na vhodné místo a jestli vůbec vylezou. Ale potřebovala bych bílé a tmavě modré velkokvěté, ty nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem ráda, že nám už jaro posílá květiny.....

    OdpovědětVymazat
  5. Však už jsem se letos nemohl dočkat. Čím dřív jaro přichází, tím jsem spokojenější.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, a že má jaro trochu zpoždění, mi vůbec nevadí, přeci jen je ještě zima

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak od prvního března je astronomické jaro,takže žádná zima .... i když včera večer jsem pouštěla psy a říkala jsem si, že snad do rána bude mrznout! Kosa byla sakra velká.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: No, tak to mi povídej! Od konce února začínám být velmi, velmi netrpělivá.....   

    OdpovědětVymazat
  9. Už vystrkují hlavičkay? U nás pořád nic, nebo spíš jen lokálně, jestli má někdo otočenou zahrádku spíš na jih, než na západ...

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, Vendy, sice mám zimu ráda, ale na jaro už se těším.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Já je má povětšinou právě na slunečných místech kam praží celý den, tak

    OdpovědětVymazat
  12. Je to krásné, těším se až to vypukne i u nás.   

    OdpovědětVymazat
  13. Pupeny pučí, kvítka rozevírají kalichy, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Však už se nemůžu dočkat tepla!

    OdpovědětVymazat
  15. Už je to super! Příroda se probouzí, kytičky kvetou, Vendy fotí,.... prostě paráda   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....