19 března 2017

Pokračujeme v plížení .....



Dneska se připlížíme k jinému místu kde mi kvetou krokusy,
a to velkému záhonu. Podle toho taky vypadá nejbližší detailní záběry,
suché stonky ještě neuklizených odkvetlých trvalek, zbytky větviček po stříhání
katalpy a jiné, ne zrovna fotogenické věci. Za to tady byl chvílemi pěkný nával na
jednotlivých květech ....










Tento, byť ještě velmi malý trs bledulek mi dělá velkou radost. Znamená totiž naději, že
bledulky na naší zahradě úplně nezaniknou. Tady totiž nikdy nebyly, ale najednou
se tu objevila jedna bledule, další rok už tři a letos je tu takovýhle krásný trsík.
Stejně se tak začínají rozrůstat i pod dalšími lískami, zřejmě jim stínné místo
vyhovuje víc než jejich původní, byť v době, kdy jsme sem začali jezdit, ale i v prvních
letech našeho trvalého pobytu velmi rosáhlé a plné květů. Jestli jim začalo vadit pravidelné sekání
trávy, i když jsem je nechávala až do úplného zaschnutí, je dost možné, protože
na nových místech se tráva neseká a je vidět že jim to prospívá. Nicméně i na nich
byl chvilku trochu větší letový provoz ....


23 komentářů:

  1. Krásné forky jarních kytiček i včelek.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady jim to taky trvalo o dost déle než jindy....

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro už je prostě tu a každým dnem to bude jenom lepší Krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky potěší krokusy i bledule

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, tvé plížení přineslo kýžené ovoce, protože fotky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ony bledule prostě nesnáší přesazování. Takže pokud byly vyjmuty odněkud ze země, tak to prostě nedají. ostatně to píší všude. Nevím jak se kde chytí, jestli ze semínka které vykáknou ptáci, fakt nechápu. Mě se najednou objevují na zahradě tam kde nikdy nerostla ani jedna jediná, tam kde jich bylo spousty za těch dvacetšest let zbylo pět. Sněženky tak choulostivé nejsou, těm to přesazení vůbec nevadí.Ty  botanické jak říkáš jsou bledule letní.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :). Mít zahrádku a umět se o ní takhle krásně starat, to je pak při focení velká výhoda a odměnou jsou pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné, u nás zatím nic moc nekvete

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Já se zas tak o ní až tak nestarám, ony se spíš ty kytky staraj samy o sebe....Já si taky takový vybírám. Aby s nimi bylo co nejmíň práce   

    OdpovědětVymazat
  10. Ty bledulky jsou úžasný, já mám jen jednu

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak ony se ti, pokud jsou v místě kde jim to vyhovuje, tedy se neseká pořád tráva, začnou samy množit.

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje plížení je překrásné!

    OdpovědětVymazat
  13. Pokračování je opět velice krásné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Sousedy už jsem přestala řešit dávno.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Dobře děláš, Vendy, některé sousedy je lepší ignorovat.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Snažím se, i když někdy to jde opravdu těžce.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No jo, to znám moc dobře, se sousedy je kříž, s některými se nedá mluvit, natož domluvit.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Tak, tak .... ale zas na druhou stranu, mohli jsme dopadnou mnohem, mnohem hůř. Teď se bojím, co nás čeká na chatě za nové sousedy.....

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezké a koukám že včelky už pilně pracují

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Už ano, lítají už jak divé. Mám za okny rozkvetlé hyacinty a tak na ně pořádají hotové nálety

    OdpovědětVymazat
  21. Koukám že letovÿ provoz na předjarní květeně frčí...snad bude letos hodně medu..

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Já naštěstí nedostatkem medu netrpím, máme souseda který je včelař takže si kdykoliv jen přejdu přes zahradu a objednám. Navíc dělá i akátový a slunečnicový a oba jsou naprosto luxusní....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....