18 března 2017

Plazením, plížením okolo .....



...... dalších rozkvetlých obyvatel zahrady. Ač včera mělo být dle meteorologů
velmi teplo, tady u nás v Opičích horách tomu zdaleka tak nebylo. Už tři dny sice svítí
sluníčko, leč fučí tak šíleně ledový vítr, že kulich na hlavě je sakra dobré řešení.
Nicméně při včerejším plazení a plížení jsem zjistila že květům a ani jejich návštěvnicím to
moc nevadí. A tak zatímco mě mrzly prsty a uši pod nápory ledového větru, včelkám to
v jejich snažení nevadilo ani trochu. Dokonce vznikaly v některých květech úplné zácpy
Dokonce jsem udiveně zjistila, jakým fofrem opět vykvetly modré irisky.
Zatímco ve středu ledva vykukovalo pět centi listů, včera už byly v plném květu .....









Vzhledem k tomu, že se předpověď tentokrát stoprocentně vydařila, jednu chvíli dokonce plácal
na zem krom deště i sníh, dnes žádné plazení a focení nebude. A tak si drhou část necháme zase na zítra....

17 komentářů:

  1. To je dobře, letos jsem se na jaro moc těšila/těším. Čím jsem starší, pořád nějak víc...

    OdpovědětVymazat
  2. Plazení se vyplatilo, Vendy, nafotila jsi krásné záběry.

    OdpovědětVymazat
  3. Včeličky jsou u vás nějaké aktivní, u nás ještě chrněj .

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Tady jsou asi po zimě nějaký naspeedovaný a nedočkavý

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To v každém případě, když se člověk připlíží a dělá záběr co nejvíc od země vynikne spousty detailů, které shora nevidíš. A když svítí sluníčko tak i to prosvětlení květu dělá zajímavé věci.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tady ten vítr fučel po všechny tři slunečné dny, takže to neskutečně ochladil a tím pádem i když bylo slunečno, bylo vlastně pěkně hnusně. Dneska svítí zas, ale po včerejšku je to tak ledové (včera občas padal i sníh) že to jednoho odrazuje k tomu vůbec vylézt ven....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Já jsem sluníčkový a teplomilný člověk, takže zimy mne štvaly odjakživa.... jediné pozitivum jsem v ní viděla v období od 16 do 20 let, kdy jsme mohli v zimě s kámoškou a skorobráchou nerušeně rodiči pobývat na naší chalupě, protože v zimě tam naši nejezdili..... tudíž jsme se mohli věnovat svým láskám bez přísného dozoru   

    OdpovědětVymazat
  8. Plazení se vyplatilo :). Nádherné květy :).

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ty to zvládáš, pro mě už je plazení a plížení téměř neproveditelné.   

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné dvě barvičky.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak irisky jsem letos ještě neviděl mimo květináče..až teď.

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: Však oni byly původně v květináči koupení. Rychlení. A pak šli do země. Pěkně se množí, tak je jich každý rok víc.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....