28 března 2017

Co frčí ve světě.....



Když jsem se tu v článku o focení mého fušování
do řemesla floristů, tedy těch mých tochu jiných svatebních kytic zmínila
o tom, že české nevěsty jsou dosti konzervativní co se týče kytic, také
jsem zmínila že ve světě je tom trošku jinak. Kytice dělané čistě z krystalů, perliček,
peří.... ale i živé, s použitím netradičních rostlin které tvoří dominantu kytice.
Musím říct, že jsem byla nadšená ze všech, tolik nádherných a zajímavých kytic
to byla pastva pro oko a naprostá rána do vazu pro mé ruce. Strašně ráda
bych vyzkoušela všechno co jsem tam viděla. problém by nebyl v tom, že bych to nezvládla,
problém je v tom co pak s tím .....

Nebudu to dál rozvádět, pojďme se na tu krásu podívat.

Kombinace živých kětin s peřím, brožemi, korálky jsou takovým středem
mezi oběma druhy vazeb kytic




Čistě brožové kytice jsou velmi zajímavá záležitost, ale chce to, aby nevěsta
tak tři měsíce před svatbou posilovala. Ony jsou totiž ve výsedku dost těžké.
Nicméně jsou krásné ....


Další styl jsou květy, ať už látkové, živé nebo pěnové v kombinace s brožemi.




Další kategorií netradičních svatebních kytic jsou kytice péřové.
I ty jsou hodně zajímavé, u těch asi nevěsta s váhou mít problém nebude.
Jsou opravdu lehké jak peříčko .....


Musím říct, že tahle barevnost mne překvapila, nicméně dovedu si
s takovou kytkou nekytkou představit nevěstu - motorkářku.



Kytice pro dívky a ženy zapálené do myslivosti.....


Kombinované kytice peří - krystaly. I ty jsou dost zajímavé a velmi pohledné ....




Kytice čistě z korálků, perliček a krystalů. Ty mne, přiznávám, hodně oslovily a
dokonce jsem si objednala na jednu materiál....





Než si ukážeme trochu netradiční vazby z živých květů, jedna pro sběratelky
motýlů ....


A nakonec něco tradičně netradičního. Zajímavé vazby ze živých květin ....


Použít netřesky či jiné sukulenty, čili květiny dost robustní, do něčeho
tak křehkého jako je svatební kytice, to je odvaha. Nicméně
svou barevností jsou natolik zajímavé, že na sebe strhávají pozornost a přitom
té kytici dodávají úžasný šmrnc.



Dneska to bylo s trochu větčím fotografickým doprovodem, ale doufám že se vám tyhle
úžasné práce líbily alespoň trochu .....

Zdroj obrázků: celosvětový katalog obrázků Pinterest


28 komentářů:

  1. Ty kytice jsou naprosto boží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné. Jen ty s brožemi mě moc nenadchly. Zdají se mi přeplácané. Líbí se mi korálkové.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, to je Tvoje parketa. Jsou překrásné a když jsou celé umělé, vydrží dlouho. Škoda, že dnes se děvčata nevdávají a nechávají si tak ujít jeden z nejkrásnějších dnů života.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ty dvě poslední jsou vcelku takové umírněnější, co se týče přeplácanosti, nedávala jsem čistě úplné brožovky. Já jsem spíš na kombinování brože- květy. Ale

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jéžiš, jak já bych je ráda dělala, ale... strašně moc by mne to bavilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Některé kytky jsou opravdu fantastické, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Já se pokusím ještě něco do konce dubna udělat, nafotit a vytisknout. Koncem dubna je v Litomce svatební festival. Původně jsem tam chtěla a vlastně i mohla vystavovat, jenže to je hlavně o tom, něco prodat aby se mi vrátil dost vysoký vklad.Ale spíš bych nabídla svatebním salónům spolupráci, nebo se domluvila že by mi to tam vzali pro případné focení.....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Držím palce, Vendy, přála bych ti, aby to vyšlo!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Mám vnučku, jestli se bude chtít vdávat, bude kšeft.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle není můj šálek kávy. Musí tam být květy.

    OdpovědětVymazat
  11. Květiny ano, ale zaujaly mne ty lehounké, třpytivé, korálkové. Ty by nikdo za hlavu neházel určitě.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ty korálkové jsou opravdu moc hezké. Popravdě nevím jestli někdo dneska hází kyticí za dva a možná i víc tisíc ze živých květin. To si většinou nechávají udělat jen malou.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Dívala ses špatně. V šesti z nich květy jsou také a tři poslední jsou vůbec ze živých květů

    OdpovědětVymazat
  14. [4]: Jestli na to ještě ale vůbec budu vidět     

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Nedívala, já myslela právě ty, ve kterých květy nejsou a jejich tady celkem dost.

    OdpovědětVymazat
  16. Fantazii se meze nekladou...nejvíc mne zaujala ta brozovana a pak to použití pavich per..

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Ty se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Tak já je právě hledala,chtěla jsem ukázat že i ve svatebních vazbách se nemusí držet tradičních a konzervativních věcí, ale že i z naprosto nečekaných materiálů se dají udělat nádherné kytice.

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, je Ti dobře ? Nekleplo Tě při pohledu na tu krásu

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě jsem zapomněla napsat - po obřadu bychom si udělali piknik v trávě

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: No prsty mi svrbí děsně A to je opravdu jen zlomek té krásy co na pinterestu je....

    OdpovědětVymazat
  22. MarijaKes1/4/17 14:40

    Stejně se mi nejvíc líbí živé vazby. ale ty brožové zase lze uschovat na památku. Kdyby nevěsta tou brožovou hodila jak je někde zvykem, tak by mohla adeptku na další vdavky přizabít. K takové honosné brožové kytici by pak měla ladit ve stejném stylu i celá svatba. Krásné jsou i ty lehounké jen korálkové s průhlednou stuhou. Působí vzdušně a lehce.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Uvidím jestli mi to taky tak půjde

    OdpovědětVymazat
  24. Dala sis pěknou práci s vyhledáním, ty kytky jsou opravdu fantastické. Líbí se mi i ty korálkové, ale i ty péřové... kus fantazie, nádherné materiály a vážně nádherný výsledek.

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Ono mi nedalo vůbec žádnou práci je hledat, neb mi to chodí samo, spíš byl děs vybrat z toho množství několik ukázek.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....