25 února 2017

Nejnafučenější ......




27 komentářů:

  1. [1]: To je moje nejoblíbenější soška v dobříšském zámeckém parku. je jich tam pěkná řádka, ale tenhle ještě s jedním jsou vždycky mým oblíbeným fototerčem   

    OdpovědětVymazat
  2. Papulku má pěknou, vypapanou, ale bříško ještě víc.   

    OdpovědětVymazat
  3. A třeba se ani nenafukjem jenom tak nějak divně krčí...

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Já to spíš brala vzhledem k výrazu obličeje. Ať tak či tak, mám ho ráda a vždycky ho jdu s jeho kamarádem naproti stojícím pozdravit

    OdpovědětVymazat
  5. Vzhledem k páteční vichřici jsem čekal něco jiného,ale jo, tenhle je opravdu nafučenej   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: To byla poslední z archívu. Já nijak nemám teď vůbec chuť cokoli fotit a vůbec mě všechno kolem toho irituje. dhlásila jsem se ze všech fb skupin, krom starých skel, končím ve fotoklubu jako admin, prostě najednou šílená nechuť .....

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Někdy je lepší si od všeho odpočnout. Až tě to začne zase bavit,tak se s chutí vrátíš. Znám to,nedávno jsem si tím prošel   

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Ono se těch sto tisíc fotek za tři roky zrcadlovkou někde podepíše. Plus těch dalších desítek tisíc ultrazoomem. Prostě dokonalý vyhoření.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá spíše jako by se něčeho lekl nebo se vyhýbal   

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Opírá se o jakýsi sloupek

    OdpovědětVymazat
  11. Ani mi nepřipadá jako nafoukaný v obličeji, spíše takový stydlivý. Každopádně dobře živený.... Pěkná fotka.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezká fotka, krásně fotíš!

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Občas se zadaří, ale myslím že z komentujících tu je pár kteří to umí o dost líp

    OdpovědětVymazat
  14. Fakticky je to pěkná náfuka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Ale i tak ho mám prcka jednoho kamenýho ráda

    OdpovědětVymazat
  16. Mně nepřijde jako nafučenej, ale jako přežranej .

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá blahobytně a je si toho vědom.

    OdpovědětVymazat
  18. Neviděla jsem toho pupkáčka už dřív na některé ze tvých fotek? Je mi povědomý...

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Jelikož je to můj oblíbený model, je to jisté. Určitě byl i ve výběru na kalendář.

    OdpovědětVymazat
  20. Dobříš, tolik krásy a pořád se míjíme.

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Budeš to muset zkrátka napravit. A bylo by mi ctí, kdybych ti mohla dělat doprovod....

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: ..... ručičky jak válečky, bříško napucnuté

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....