24 února 2017

Jsem RYBA .....



Nejsem, narozdíl od mé kamarádky, člověk který by všechno své konání
i hledání partnera, podřizoval měsíčním znamením. Neberu vážně horoskopy, byť někdy si
při zpětném pohledu řeknu " Hele, ale ono to tam bylo psané !"
Ale když jsem teď na fb našla trička s charakteristikami Ryby, úplně mi zatrnulo.
Ono opravdu jsem to já. Do posledního písmene. Tedy jsou tam asi tři věci, který nemůžu posoudit
já, protože to už bych byla moc domýšlivá Smějící se. Ale když jsem se zeptala kamráda, jak to vidí
on, jestli tam je podle něj něco pravda, napsal že skoro všechno.....Mrkající

A jaká tedy je a jsem Ryba ?

- hříšná mysl
- pečující kamarádka
- dobré srdce
- špinavá huba (jo, jsem občas dost sprostá)
- chytračka a něžná duše
- sladká, hříšná, skromná (ts, ts,ts)
- těžko se hledám, ale skvělá když se najdu
- láska Ryb je jedinečná
- většinou samotářka (no někdy opravdu jo)
- romantická (opožděně)
- hodně se bojí, ale nedává to moc najevo (bingo!)
- jeden z nejlaskavějších lidí jaké kdy potkáte (Ó)
- nezahrávejte si s ní (jo, snesu hodně, ale nesnesu když se se mnou nejedná na rovinu)
- skvěle líbá a je úžasná v posteli ( no, tak to vážně musí posoudit někdo jiný)
- dokáže rozpoznat faleš na sto honů (jo tak to bych vážně chtěla umět)
- Ryba miluje dlouhé vztahy
- prý atraktivní a velmi pěkná
- má nejsilnější 6.smysl (no někdy se mi dějí zvláštní věci, hlavně sny)
- hudební
- skromná ( ale, ale)
- důvěryhodná
- extrémní myslitelka (he, he)
- kreativní génius
- velmi přímočará, její ústa jsou smrtící zbraň (É?)
- miluje čtení knih a sledování filmů když chce uniknout od reality (ještě tam chybí hudba )
- není bojovnice, ale stejně vám vyrazí dech
- může vypadat svůdně, ale má temnou stránku kterou nechce odhalit
- má hodně lásky na rozdávání, ale vyžaduje trpělivost (tak o tom kamarádi něco ví)

Jo, a v červenci opravdu budu babička Mrkající

22 komentářů:

  1. Vendy, to všechno je pravda. Mám švagrovou, která má narozeniny zároveň s tebou- takže vydrž obstojně zdravá, šťastná, čilá aspoň jako dosud.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi není ryba, jako ryba. Já znám ryby dvě - mou tchyni a jejího manžela, který se léčí s nálepkou násilnický psychopat. Z celého seznamu na ně sedí tak dvě věci .

    OdpovědětVymazat
  3. Ema je také ryba, 2.3. jí bude už osm. Strašně to letí. Na vnoučatech vnímám tu pomíjivost času nějak víc a víc.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Vidíš, dcera je taky Lev

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jasně, každý je jiný, na někoho sedí tohle na jiného tamto. Syn je taky Ryba a sedí na něj jen pár věcí.....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: U nás je těch lvů víc: já, syn, nejstarší vnučka a nejmladší vnučka.

    OdpovědětVymazat
  7. Kreativní génius - to na tebe přesně sedí, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ty mohou posoudit lidé z mého okolí. A ti je potvrzují. A to že mám svou temnou stránku, to občas vypluje i tady. Tedy spíš její následky. To jsou pak ty mý skuhravý a smysluprostý dny.....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: A spoustu toho odnáží můj kamarád, takový osobní zpovědník. Ten má se mnou opravdu svatou trpělivost, protože jsem na něj, když mne to rafne hodně zlá.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:[9]: Není nad dobré kamarády.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky neberu horoskopy vůbec vážně, kupodivu většina vlatností, které se Rakům v nich přisuzují, na mně sedí

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: tak velka gratulace.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem ryba. Ale, pravda, na horoskopy moc nedám. A červenec je, myslím, moc dobrý měsíc pro vnouče. Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak, a teď nevím jestli jsem já na sebe krátká (asi ale jo) nebo jste krátcí na mne fšicí   

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Bude mít narozky o měsíc dřív než jeho máma.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já jsem znamení před tebou Vendy a nemám s ním společné ani jedno jediné písmenko!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Doposud jsem se nesetkala s tolika shodnými charakterovými "vadami" nebo vlastnostmi. Proto mne to tolik překvapilo jak to sedí.....   

    OdpovědětVymazat
  18. Také se do horoskopu mrknu, když se mi náhodou připlete do cesty, ale jinak na znamení moc nedám. To už spíše věřím na znamení ve spojitosti s Lunou. Měsíc nás a vůbec život na naší planetě velmi silně ovlivňuje a to mě hodně zajímá.  Také jsem už četla charakteristiku svého znamení na nějaké akci, kde jsme to všichni dostali písemně a byla jsem hodně překvapená. Hlavně to také sedělo na mého muže a na vztahy osob v těchto znameních. kdyby to člověk prokoukl předem......

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: To máš pravdu, někdy by se to sakra hodilo a člověk by si ušetřil spousty bolestí a zklamání .....

    OdpovědětVymazat
  20. Vidím, že žena Ryba musí být mužů ideál .

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Tak to nevím, jedno rozvedené manželství a jedno sice dlouholeté, nicméně v něm už je to spíš o žití vedle sebe než spolu, tomu moc nenasvědčují. Spíš jsem vždycky vybrala nekonvenující znamení.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....