12 ledna 2017

Zima na druhou ....



Čtvrtý lednový den krásně nasněžilo, ale to ještě
nebylo všechno, protože tím že bylo zataženo opět začalo sněžit, dopadlo tak
od chvíle kdy jsem se vrátila z procházky a přes noc k původním patnácti
centimetrům ještě jednou tolik. Jenže narozdíl od předchozího dne se dopoledne
vylouplo sluníčko a svítilo až do večera. Takže mi to nedalo, vzala jsem
zas foťák a i když tedy solidně mrzlo, vyrazila jsem znovu do terénu.
Bylo tak nádherně, že i já, teplomilka, sluncomilka a odpůrce zimy
chodila a jihla .....

Stejně tak jako minulý článek jsem začínala pohledem na plot, který jsem
naposledy fotila v mlze, i tento pohled na hřiště byl v těch mlhových fotkách.
Tentokrát pro změnu pod sněhovou peřinou



Cesta do údolí se proměnila na cestu do pohádkového lesa. Tentokrát to bude hodně o cestách ....





..... ale i pohledech a průhledech větvemi obalenými sněhem








Tolik pro dnešek a příště vám ukážu čím jsem se bavila před svátky v době, kdy mne
to vůbec netáhlo ven .....

24 komentářů:

  1. nesktočne nádherné! aj u nás v brne je takto nasypane, len to akosi neocenuje človek ked v tom musi ist do kšoly

    OdpovědětVymazat
  2. No paráda. U nás připadl sníh včera večer a sluníčko se schovalo. Takové nádherné fotky zimy jsou právě to, proč mám zimu také ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Miluju cesty, polňačky, cestičky Vypadají tak tajemně,připadá mně, že vedou do nekonečna S průhledy to mám úplně stejně jako s cestami

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tady k té nadílce včera připadlo dalších deset centi. Prašanu. Dneska je oproti včerejším -12 přes den +3 prašanu, zas svítí sluníčko a z prašanu se stává těžká mrcha. A já jsem zas v posteli, protože se mi během dopoledne začalo dělat hůř a hůř, v krku bolet víc a víc takže jsem jen zavolala šéfce že dneska hospodu nedám a pořádám paralenový hody a piju horkej čaj se zázvorem.... jen doufám, že to bude jen viróza a ne chřipka. Am máš pravdu, takovéhle dny mne se zimou na chvíli dokáží smířit. Ale jen po dobu co trvají.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ty cesty ač stejné, se každým ročním obdobím mění. Proto nikdy neodolám a musím je nafotit.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jo, jo.... zprávy z okolí Brna mám od kamaráda . Však mi povídej o tom, co to je slalom ve městě mezi boulemi po ušlapaných chodnících anebo pro změnu ve vysokém natátém sněhu. To je člověk po dvaceti minutách utahanej víc než když jde půl hodiny ve vysokém neušlapaném prašanu....

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou opravdu super......

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastické zimní záběry, Vendy, to je opravdová zima.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky zasypané i nasvícené. Takováhle zima umí potašit.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jo, dokonce i mě !   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: jediné v čem se včerejší oteplení ukázalo a je vidět, že na stromech na zahradě není už tak velká vrstva sněhu, ale jinak nic moc poznat není. Asi ztěžknul ten sníh a zdusal se, ale jelikož mi není zas dobře a zas mne bacil bacil, ani tam nelezu a jsem zalezlá co to jde v pelechu a odpočívám a leju do sebe čaje.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak se brzy uzdrav, Vendy, chřipky řádí jako ďas, divím se, že v naší rodině zatím všichni odoláváme.

    OdpovědětVymazat
  13. 2, 4, 5, a 6 jsou luxusní takovou zimu miluji

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tak v tomhle úseku vsi ta zima JE vždycky parádní. Co se týče chodníku a silnice stojí každý větší přísun sněhu za prd.

    OdpovědětVymazat
  15. Kdyby se u nás objevilo sluníčko, hned by byl ten sajrajt snesitelnější, jenže, jaké to štěstí nás potkalo, tady stále padá a nechce přestat .

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Od osmého ledna je tady už taky stále zataženo a hnusně větrno. Naštěstí ale ten sajrajt krom úterka večer, kdy napadlo do rána dalších deset centi, už nepadá.

    OdpovědětVymazat
  17. Vendy, opět parádní fotky. Zaujala mě šestá s tím zimním sluncem.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Jo, teď jsem mluvila s maminou tak mi říkala že v Praze už není po sněhu ani památky.

    OdpovědětVymazat
  19. Takové začátky má major Plot nejraději.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Bohužel, v příštích už nic pro majora nebude .....

    OdpovědětVymazat
  21. Takováto zima by se mohla líbit i mě! Pěkné záběry jsi pořídila

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: I pro mne je takovéhle počasí přijatelné, ale už to trvá moc dlouho a je to už hnusný. Včera jsem vzala Bobeše na procházku a ani jsem nebrala foťák protože na potoce nejsou ledouni a to by bylo asi tak jediné co by se dalo fotit. A z téhle bílé krásy už je jen hnusně šedohnědý zmrzlý sajrajt

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Vidíš, a u nás už je po sněhu úplně   

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Tak to se máte....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....