11 ledna 2017

Už je to tu zas ..... ČERVENEC



To by se z toho jeden pos..l. Dva dny bojuju s nahráváním
fotek do galerie, založím si jinou a jinde, dneska abych mohla nahrát
obrázky do výběru jen tak ťuknu na nahrání do galerie blogu a ejhle! Ono to najednou
zas jede jak po másle. Žádné hlášky o překročení všech možných limitů, nic ....
Co se to na blogu děje ví bůh. A dokonce od prvního zas funguje počítadlo návštěv.
No, nevadí, však ono k tomu že mi místo na galerii už nezbude, brzy dojde, a tak
mám další úložiště v zásobě.
Dnes si dáme první lehárový měsíc, teploučký (už aby) voňavý (hmm)a koupací (jak se těším)





11 komentářů:

  1. Máme všechno možné, fotky jsou pěkné, jenom možnost hlasování chybí, Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  2. Bože můj, jak já se na tohle těším! Ten mráz a sníh už mě fakt sejří, a to má dnes začít zase sněžit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ostálky jsou mé zamilované květiny, tak dostaly hlas. Fotka je taky pěkná.

    OdpovědětVymazat
  4. Těžký výběr, všechny fotky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  5. Dávám něžné vlčí máky!!!

    OdpovědětVymazat
  6. I když se mi moc líbí ta fotka z jeskyně, přesto doporučuji vlčí mák. Pro kalendář si myslím, že je výstižnější.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky.....vlčí mák se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....