22 ledna 2017

Když se jde po cestě ....



...... anebo v běžkařské stopě, to se Bobímu líbí podstatně víc.
Tam se mu to lítá a běhá s jeho krátkejma nohama podstatně líp.
A taky toho využívá. Je pravdou, že většina fotek vzniká tak, že ho nechám
odběhnout co nejdál a pak ho přivolám zpátky a začnu fotit. Tím pádem to vypadá jako by byl
ohromně nadšenej z toho co je kolem něj. Spíš je to z toho důvodu, že si myslí
že mám nějakou mňamku a co kdyby jí dostal, že jo?
Na rovné cestě se mu ale líbí, tam se pak vyvaluje a dělá všeliké vývrty a výkruty.



Byť to vypadá že zrovna sebou seknul na ledu, je to zachycená jedna fáze z jeho
vyvalování se. Nejdřív válečka .....


......a pak oklepávačka


A pak pořádně pročuchat co je kolem dokola


Ještě naposledy do vysokého a pak už hurá domů


A tady to začne s odpočinkem. Pěkně zalehnout do oblíbeného křesla


Áááááá, pak se protáhnout .....


...... a večer si uhrabat pod hlavu ručník (mám ho tam stále připravený od doby kdy mi prozvracel
noci, co kdyby ...) a zahrabat se paničce pod deku


Tolik od Bobeše vše, a jsem na suchu. Tedy s fotkama. Ještě mám na jeden článek
fotky nejhezčího místa v Litomyšli v opravdové zimě a tím zas mám vyprázdněný archív. Kdy něco nafotím
na články zatím nevím. Mám už dlouho v plánu vyrazit na potok a podívat se po nějakých ledounech
ale zatím mi to nějak nevychází. Buď je mi zle a ležím, nebo musím dostát povinnosti a připravovat daně.

21 komentářů:

  1. Ten vypadá opravdu spokojeně

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se Bobeš vydovádí! Má apartní ochranný obleček a na sněhu se mu líbí. A taky se mu líbí v křesle, náramně si toho užívá. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Bobeš pěkně dováděl. Nejhezčí je poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
  4. Nakonec to vypadá, že si Bobí sníh docela užíval.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ony jeho spací pózy jsou taky kapitola sama o sobě.....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Bývalo! to naše odpočinkové křeslo v ložnici. Než si ho pro sebe Bobeš okupoval a po něm ještě Baldrick. Taže když tam není Bobeš rozvaluje se tam kocour a naopak. Takže moc šancí si tam sednout není

    OdpovědětVymazat
  7. Já to říkám pořád, že pejsci jsou nejúžasnější tvorové na světě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já zírám.... Tolik krásného prašanu. To snad není možné. A u nás je slabý poprašek. Tvůj miláček je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Cca 35 centi, možná i víc. Včera po cestě do Brna jsem viděla s radostí něco, co tady ještě dlouho neuvidím. Suché a holé stráně....

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, u nás toho sněhu také tolik není jako u vás. Něco odtálo v předminulém týdnu a něco i vymrzlo. Po spoustě let je tady opravdu zima a my jsme zapomněli, jak vlastně vypadá - tak se nám přišla připomenou.

    OdpovědětVymazat
  11. Jako dítě vyvaloval jsem se úplně stejně

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Jo, ale to ti ještě úplně nesloužili nožičky, že?

    OdpovědětVymazat
  13. No,pes je vskutku prapotomkem vlka...

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ten náš možná jen těmi zuby nebo jsi viděl nějakýho vlka okupovat křeslo?

    OdpovědětVymazat
  15. To je kouzelné. Nejdřív se vydovádět a pak slastně usnout.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jo,je to požitkář!

    OdpovědětVymazat
  17. Doma v teple je to nejlepší a k tomu si dát grog, to Bobeš nemá.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Jemu stačí se zahrabat k někomu pod deku, nebo se rozvalit v křesle!

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Je to moje láska, Pan Pes na kterýho člověk čeká třeba celý život. A on se najednou objeví....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....