21 ledna 2017

A co na to Bobeš? ....




..... no moc nadšení mu ani sníh, ani mráz nedělají.
Když je sníh mokrý tak se mu na srsti dělají při každé příležitosti hromady sněhových kouliček,
když je suchý a mrzne, tvoří se mu mezi prsty na nohou taky kouličky, ale mrznou a pak
ho to všelijak tlačí a bolí. A navíc strašně nerad leze do sněhu vysokého.
Dalším příkořím je pro něj navlečení do oblečku, čímž se sice zamezí alespoň
trochu tvorbě bambulí, ale zas to omezuje v pohybu a proč by se měl na
vycházce něčím nechat omezovat?
Takže suma sumárum, jsme na tom se zimou a sněhem oba stejně. Nemusíme jí.
Občas sice vyrazíme, pokud je hezky, ale jinak si raději hovíme doma a čekáme
až se to všechno venku přežene.....

Pokud se dá chodit po ušlapaných cestách tak to jde, to ho baví i běhat



Ale někdy mi dá velmi jasně najevo kam mu mám vlézt



Zkoušela jsem, jestli za mnou nepůjde do vysokého sněhu abych ho mohla vyfotit
jak v něm hopsá, jenže mohla jsem volat jak jsem chtěla, lákat jak jsem chtěla
nešel ani náhodou. Nejdřív to vzal běžkařům stopou .....


...... koukal na mě proč tam klečím v tom sajrajtu ....


..... pak se sice náznakem jakoby vydal za mnou po mojí stopě ....


....... pak se ale zastavil a začal se rozhlížet ....



..... aby nakonec začal skuhrat abych se vrátila zpátky, protože ON tam
za mnou prostě nepůjde ....



Tolik pro dnešek Bobeš, ale na pokračování naší cesty se ještě podíváme příště....

21 komentářů:

  1. Bobešovy pohledy jsou víc než výmluvné.   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jistě, to on umí naprosto perfektně

    OdpovědětVymazat
  3. "Panička se definitivně zbláznila!" Řekla bych, že přesně to si Bobeš myslí, Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou ti pejsci zajímaví. Naše Sára naopak hluboký sníh vyhledává a skáče v něm jako koník. Bobeš to má očividně na háku.   

    OdpovědětVymazat
  5. Do hluokého sněhu. To je mi tedy nápad...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jo, to si říkám kolikrát i já sama!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Viď? A kvůli uspokojení mého ega! jsem to tyran .....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: On do něj nechtěl moc nadšeně ani jako hravé štěně, teď už jako důstojný pán vůbec.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to náš Mates je pravý opak vašeho Bobeška. Sníh miluje a užívá si ho všemi doušky. Jsme na víkend v Krkonoších, tak tu ve sněhu řádíme skoro celý den. Ale na druhou stranu, náš Maty má o dost delší nohy než váš Bobeš... Vlastně se Bobeškovi ani nedivím, že se mu do sněhu nechce, však to studí

    OdpovědětVymazat
  10. Bobeš je super, jak se vážně rozhlíží a přemýšlí, kudy se vydat Užíval si tu procházku, to je vidět

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, tvé fotky vyvolaly úsměv na tváři. Chápu Bobeše, že ho obleček omezuje v pohybu, ale vyřid' mu, že dnes jsem potkala ve Hvězdě spoustu psů a všichni byli v oblečku.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta předposlední fotka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Tak ono je neměl poprvé, nicméně k nim asi nikdy nepřilnul

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Jako malej si to vcelku užíval, to i někdy blbnul, ale do hlubokého stejně nikdy nechtěl. To všichni naši jezevci, od prvního Matýska, přes Matyldu až po Matýska II a posledního dceřinýho Matýska III se ze sněhu mohli vždycky zbláznit. Však mám v předchozím článku fotku jak si Mates III užívá na sněhu s míčem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty chceš po něm nemožné věci. Styď se !!!!   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Stydím....tedy vůbec ne     

    OdpovědětVymazat
  17. Půl psa a nebo jen hlava trčící ze sněhu je super. No hele, já také nechápu, proč nemůžeš chodit po vyšlapaných cestičkách a musíš se brodit sněhem a dokonce v něm klečet?

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No protože jsem cvok, to je jasné

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Když furt rejdí tlamajznou po zemi ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....