23 ledna 2017

Zimní Klášterní zahrady .....




Klášterní zahrady v Litomyšli jsem sice v zimě už jednou fotila, ale
to byla zima nezima. Tedy mě byla, protože jsem je fotila v únoru před třemi
lety, ale zimu připomínala jen ta teplota. Tentokrát to ale jsou opravdu zimní fotky,
nejen co se týče teploty ale i sněhu. A zimně jsem je fotila hned dvakrát.
Poprvé nebylo sluníčko a tak jsou takové trochu posmutnělé, podruhé
se sluníčko zrovna klubalo ze svého lože, ale zas byl pořádný samec a navíc
jsem nebrala ssebou foťák, ale fotila jsem telefonem. Udělala jsem takový malý čenž
a vzala si dceřin která dostala k vánocům nový. Tenhle její má totiž o dost lepší foťák
a tak ho využívám v okamžicích, když nemám po ruce normální aparát, nebo se mi zdá
s ním zbytečné cvakat. Dělá fotky docela ucházející a navíc se dají dobře i případně doupravit
v editoru.





Okrasná jablůňka byla prostřeným talířem pro kosáky



Po kolikáté už, a pokaždé mne ten pohled uchvacuje


Stejně jako na tenhle druhý kostel



Cesta mezi dvěma epochami. I když ta novější budova vypadá omšeleji
než samotný kostel. Tedy až na tu promáčenou a proplesnivělou zeď




Příště si ukážeme jak to vypadalo když vstávalo sluníčko.....

11 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky Oba kostely jsou monumentální a krásně zrekonsruované Dřív, když jsme často jezdili do Brna, jsme se  zastavili v Letovicích ( tam jen v létě, protože v zimě byl kopec uzavřen ) a v Litomyšli. Pak udělali obchvaty a je po ptákách, profrčíme kolem

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Přes Letovice jsme jeli zrovna včera. Syn si potřeboval v IKEA nakoupit věci do domácnosti tak jsme razili směr Brno

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, fotky jsou parádní. Ta zima z nich úplně čiší. Litomyšl stále zůstává v plánech našich cest, snad to někdy vyjde.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tahle část je krásná za každého ročního období. Když jsem tohle fotila, tak ještě nebyly takové mrazy jak o týden později, to bylo vážně síla.....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jestli myslíš tu obsypanou, tak čím víc se na tu fotku dívám, tím blbější mi připadá. Pokud jde ale o ten starý suchý strom, tak ta je hruška a je pozůstatkem ještě původního klášterního sadu z nějakého sedmnáctého století. Tudíž má větší historickou cenu než ta obsypaná

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky, hlavně ta jablíčka..,.V Litomyšli jsme se jednou stavili na oběd pči cestě ze zájezdu. Prohlédl jsen si jen náměstí...někdy taam musím zajet...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Litomyšl je město velmi magické, historie tady opravdu čiší ze všech stran...

    OdpovědětVymazat
  8. Už se na Litomyšl těším. Mám tam plánovanou dovču, jestli všechno dobře dopadne. Nocleh je zajištěn. Ale díky za zimní fotky, ty já nepořídím. každé období má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Majko, já doufám že dáš vědět že jseš tady

    OdpovědětVymazat
  10. Je úžasné, jak kvalitní fotky dovedou miniobjektivy mobilů dělat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....