17 listopadu 2016

Vystrčila drápky ......



...... aby zahrozila, ale zase se prozatím uložila
ke spánku. Nevíte o kom je řeč? O zimě! Na pár dní to teplotně
vypadalo, že se letos objeví dřív než v posledních letech, dokonce i napadlo
trošičku sněhu, ale tím to zvadlo a dnes už je tepleji, ale hlavně zas
prší a všude je bláto. I když předevčírem to venku vypadalo
jak by to asi mělo vypadat v polovině listopadu, kdy si
občas zima přebere vládu .....








Opět focené, jako ty minulé, Heliosem.Na trochu jinak focené detaily ho miluju.....

14 komentářů:

  1. Jej, moc hezké, zvlášť ten oříšek pro Popelku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to podzimu sluší nejvíc, je to předzvěst Vánoce a vybaví se také vzpomínky na dětství a na zamrzlé rybníky. A minulý víkend jsme už jeden zamrzlý viděli - rybník Medlov na Vysočině.

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Nevím jak to vypadalo na přehradě, ale myslím že ještě nezamrzla, i když jsem v sudu i na bazénu měla docela silný led.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Poslední oříšek a vlastně jeden z mála který vůbec na stromě letos byl. Na jaře to zase sice vypadalo na velmi bohatou úrodu, jenže díky nějakému problému v růstu vše popadalo a nebylo tak vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Dvěma slovy - křehká krása!

    OdpovědětVymazat
  6. U nás ani pořádná námraza nebyla, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: A hodně rychle pomíjivá ....

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A to jsem si ještě objednala jednu takovou pomůcku na makro, jsem zvědavá jak moc to budou vyhozené peníze. Naštěstí to zas tolik není.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Tak to jsem taky zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Myslíš, že to byl s oříšky problém růstu? Tuhle jsem slyšela vyprávění o ořešníkovi. Ten prý za to všechno může.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Určitě, protože ty oříšky opadaly všechny během týdne ještě dávno dávno nezralé. Buď to bylo suchem nebo byly červivé. S ořešákem to mám tak,m že jim obětují tři keře na druhé straně zahrady abych si mohla alespoň otrhat ty na opačné. je to nekonečný boj a jsou neskutečně drzí. Tady jsou v lesích partie kde je lísek velké množství, šišek mají také hafo, ale k nám už lítá nevím kolikátá generace těhle sviní a decimují mi úrodu....

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné - první dvě se mi líbí nejvíc :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....