18 listopadu 2016

Nejpohodovější ......



10 komentářů:

  1. Pane jo, fakt pohodička!

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda a pohotová fotografka. Občasvidím podobné obrazy, které by stály za to vyfotit, ale ostýchám se nebo nemám foťák nebo to nestihnu.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Víš co, tahle fotka je stará tak čtyři roky, v době kdy jsem jela třistašedesátpětku a tahala foťák imrvére v kabelce a čekala na autobus domů. Nudila jsem se a koukala kolem sebe. naštěstí měl šroťáček parádní zoom, tak jsem nějak ani nevypadala že fotím zrovna toho kluka ale polikliniku za ním.....

    OdpovědětVymazat
  4. To je pohodička Takto uvolnit se dokáže jen mladý člověk Asi taky čekal na autobus A je to moc pěkný kluk

    OdpovědětVymazat
  5. Pohoda vypadá to že vzadu je škola

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Poliklinika, ne skola.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Za tu dobu co jsem čekala na autobus tak nespadl

    OdpovědětVymazat
  8. Život se dá zkrátka i v pohodě a bez stresu užívat

    OdpovědětVymazat
  9. Ale v létě je ještě větší

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....