16 listopadu 2016

Jejich labutí píseň .....




Od léta mi s menšími či většími výkyvy kvetou růže pod terasou.
A to vlastně až doteď, jak jste ostatně mohli vidět na předmartinských
fotografiích. Včera, ač nemrzlo tolik kolik v minulých dnech, byla za celou dobu
poprvé krásná jinovatka. A do toho svítilo sluníčko, tudíž naprosto
dokonalá kombinace. A tak jsem si udělala opět
své oblíbené kolečko s foťákem po zahradě .....

Jen ty růžičky už to asi nerozdejchaj






11 komentářů:

  1. Ne, to už opravdu nerozdejchaj, ale aspoň jsi je parádně zvěčnila. Jsou krásné, jako pocukrované.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ony už chudinky dostaly zabrat toho desátého když napadl sníh. A teď je to dorazilo.....

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní nádhera, růžičky vypadají skvěle....

    OdpovědětVymazat
  4. Ta dvojka má nádherné barvy.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Má..... a proto mne napadlo jí ještě takhle zjemnit v editoru.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako brož se stříbřitou patinou... nebo pocukrovaná ozdůbka na dortík...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Nebo sklinka s dobrym koktejlem a cukrovou krustou

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně detaily, každý krystalek ledu je patrný.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Mohlo být lépe a ostřeji .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....