15 listopadu 2016

Nejhnědější ......




14 komentářů:

  1. Nejjehnědovatější a pěkná

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Možná to tak vypadá, ale tahle je ještě z jara . Když byly stromy holé a na olších byly jen ty jehnědy .....

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, máme podobné před oknama-tedy naproti u paneláku.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Tohle je větvička olše na břehu té naší říčky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejhnědější z nejnehnědovatějších, teď jsem se zamotala, ale je to super fotka!

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě je nejhnědší čokoláda, Vendy,

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: To ano, ale tu jsem zatím nenafotila

    OdpovědětVymazat
  8. Nejhnědější... ani nebudu psát, co mě napadlo, ale ty jehnědy jsou půvabné

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný, profesionální bokeh. Dřív jsem nevěděl, co to je, ale díky tobě už vím.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: To je zásluha toho starého objektivu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....