12 listopadu 2016

Dnes opět vy víte kdo .....



Trošku jsem si zas odskočila k tvoření, byla u mne objednána
jedna kytička na postavení kamkoli a tak jsem focení moc nedávala.
Ale jak víte, slíbila jsem vám, že vás chvilku bude strašit však víte kdo...
A tak vám předkládám druhou várku fotek s tím mým šediváčkem
kterak si užíval podzimní procházky. Tedy přiznávám, že chvílemi, zvlášť když svítilo sluníčko
jsem si užívala i já. Ovšem dnes, jaktak koukám z okna, si spíš budu užívat hrábí
a hrabání spadaného listí. Naštěstí tu největší dávku jsem pobrala sekačkou
tak toho zas tolik nebude. Musím ze sebe vydejchat ten včerejší začuzený
večer ve službě. Panebože, prosím, ať projde ten zatraceně zdržovanej
zákon o absolutním zákazu kouření kdekoli v hospodách ...










22 komentářů:

  1. A zase to jsou krásné fotky, úplné portréty. To jen náš Charlie je na většině fotek zezadu a za nic ho něpřiměju, aby se na mě otočil. A že bych ho předhonila, abych mu mohla vyfotit i obličej, to vůbec nepřichází v úvahu, nemám šanci.   

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Já ho nechám jít hodně dopředu, nebo vyběhnout na nějaký kopeček a pak ho zavolám k sobě. No a vytáhnu teleobjektiv a fotím na sekvenční snímání(to je to co ti fotí foťák dokud držíš spoušť) nebo pokud máš kompakt s velkým zoomem tak si nejdřív nazoomuješ co nejvíc a fotíš. I kompakty to sekvenční snímání mají možnost nastavit.A když dorazím domů, stáhnu to hafo fotek do kompu a vyberu z nich patnáct který jsou ostrý a za něco stojí Ty pak ještě podle potřeby oříznu a pak ti vznikne tohle. Jo, a jestli máš možnost nastavit si prioritu času, tak si nastavíš čas zhruba na 1/350 a foťák ti dopočítá clonu sám.

    OdpovědětVymazat
  3. No jasně, frajer Bobeš.

    OdpovědětVymazat
  4. Fešácký mazlíček, rošťárna mu kouká z očí.

    OdpovědětVymazat
  5. Wendy ta zasněžená růže v záhlaví mě dostala! Je Božíííí, i když ten tvůj pejsan samozřejmě taky!

    OdpovědětVymazat
  6. Bobeš je roztomilý frajer  

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Bobeš si to užívá.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně dovádí v listí. Krásné fotky, ta poslední je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: To byla předčasná Martinova návštěva

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Jak může někde něco tropit, tak to mu hrajou v očích všichni čerti

    OdpovědětVymazat
  11. Užíval si to pěkně ten mazlíček.

    OdpovědětVymazat
  12. Roztomilej mazlíček,hotový psí fěšák....

    OdpovědětVymazat
  13. Umí krásně cenit zuby, až jde z něho strach.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: To už byl spíš utahanej a funěl

    OdpovědětVymazat
  15. Super! :) Ta první fotka je krásně akční! :) Moc pěkný hafík :).

    OdpovědětVymazat
  16. [3]: HA! tak to jsem z toho jelen

    OdpovědětVymazat
  17.             

    OdpovědětVymazat
  18. Bobešek! Tý jo, ty očiska Je bezvadnej

    OdpovědětVymazat
  19. S mně zdá, že Bobeš se nějak vybarvil, vypadá skoro jako modrý.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: To je jak tím, že je to hodně přiblížené ale i světlem. On ale takový zvláštní ocelově šedý odstín srsti má. Můžu říct že já tedy nekouřím a je to nápor. Stačí tři hodiny jen mezi pěti kuřáky a mám dost. Ta hospoda kde jsem ty dva dny v týdnu je od začátku strašně špatně větratelná  a jak tam začne kouřit víc lidí, je tam za chvíli nedýchatelno a skoro neviditelno. De facto už skoro měsíc se nemůžu zbavit kašle po prodělané viróze a tohle mne tedy moc nepřidává..... o tom co mi to dělá s očima ani nemluvím.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Jo, dandíci jsou okatí krasavci

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....