13 listopadu 2016

Krásnou neděli přeje kozlík šikula ......



Snad vám tenhle pózující šikula trochu zpříjemní
dnešní den ....






24 komentářů:

  1. Kozlík je neodolatelný, Vendy, takový milý kukuč rozhodně den zpříjemní.

    OdpovědětVymazat
  2. Také přeji krásnou neděli. U nás je pocukrováno, sluníčko to trošinku kontroluje a mně se nechce ven. nechám to až na zítra, to jezdí více autobusů na zahradu a těším se, že ptáčkům konečně přilepším. Kozlík šikula má krásný kukuč.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Právě přes ten kukuč mu šly.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tady už není nic, za to v noci docela dost mrzlo, ale od rána sluníčko vykukuje a tak je to veselejší. No a to jsem z té první retušovala dráty který mu šli přes xichtík. Retušuju v Zoneru, učím se s ním a řekla bych že to je lepší než v tom Photofiltru.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ano svítí a já mám dilema, povinnost nebo zábava

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásný a má fotogenický ksichtík

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: U nás to byla povinnost, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Ja taky volila povinnost. Hrabala jsem listi

    OdpovědětVymazat
  9. To je tedy patřičný pohled...pěkně z výšky....   

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Je děsně zvědavej takže hned přiběhne když se někdo zastaví u ohrady.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: My jsme možnost volby neměli, absolvovali jsme povinnou nedělní návštěvu přítelových rodičů.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: aha, tak já jo, ale ta zahrada respektive počasí nepočká .....

    OdpovědětVymazat
  13. Teda! :)) Když na mě vykoukla ta první fotka, tak jsem se začala řehnit!! Ten je nááádherný! Fešák!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Je . Sice je tam všechno uřezaný, ale když ten xichtík za to stál A ještě když jsem si dala tu práci mu vyretušovat pes něj jdoucí dráty tak už mi ho bylo líto neukázat.

    OdpovědětVymazat
  15. Panečku, ten je rozkošný. Na třetí fotce kouká šibalsky ( To se divím, že teď vidím všechny Tvé fotky, většinou se mi nenahrají kvůli slabému signálu Před Tebou jsem byla u Ježurky, ale fotky se  ukázaly jen dvě

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je tak pěknej!!! a oči má úplně jako čert.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Jenže co mne naprosto překvapilo a vůbec jsem to nevěděla, že takovýhle oči má i kůň! zjistila jsem to až když jsem viděla fotky minikoníků, oni mají totiž povětšinou oči světlé a tam to bylo krásně vidět. jinak když ten kůň má oči tmavé musíš být těsně u něj a do toho oka se m podívat a pak to teprve je vidět.

    OdpovědětVymazat
  18. No, ale tohle je ohromnej fešák!

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: A pěkně drze se dívá .....

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Je, i když je to taková ta menší varianta kozlíka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....