28 října 2016

Nejžlutější .....




10 komentářů:

  1. Není to málo? V duchu křičím: "Přídavek!"

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jo, ty neznáš pravidla týhle rubriky! Jedna fotka a dost. Jestli ti je je to málo, můžeš se do rubriky podívat na další .....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To neznám! A kdo vymýšlel pravidla?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Pravidla jsem vymyslela já, a není to jestřábník ale pampeliška. Pravá. Jestřábník jsem letos ani nikde nepotkala. V minulých letech jo, a fotky tu i byly.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Počkej, to je ta podzimní pampeliška? Tu znám jen z obrázků. To si musím načíst.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi zdá nějaká "řídká". Je ale krásná a myslím v této době už i vzácná.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ono to není smetanka, tu asi myslíš, tohle je pampeliška či něco ze stejné čeledi. Takhle na podzim ještě kvítávají. Tahle fotka je přesně na den rok stará.....

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Můžeš se podívat dvakrát .

    OdpovědětVymazat
  9. Bokeh podněcuje divákovu fantazii :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....