19 října 2016

Máme rádi zvířata ....



....zvířata, zvířata. Protože jsou chlupatá, mají hebkou srst ....
Ať už mají či nemají, vždycky jsou svým způsobem milá a stojí za to se u nich
zastavit. Takže dneska je to trochu o zvířátkách a o nedostatku nových fotek.
Pořád se chci vydat nafotit něco k TT, ale déšť mi to neustále hatí. Do toho zas DPH
což mne neskonale vytáčí. Obzvlášť když vidím v televizi tu silně propagandistickou
reklamu na EET. Ti kterých by se to mělo hlavně týkat a u kterých jsou daňové úniky
nejvyšší, využívají povětšinou imunity, různých zákonných výjimek a kliček, a ti
kdo poctivě platí jsou tím jen poškozováni, šikanováni a otravováni.
Navíc v našem státě se určitě ty očekávané peníze okamžitě utopí v něčem naprosto jiném
než k čemu by měli sloužit.

To už raději ta zvířátka ...


Zvědavá kozénka na mne jukala ze zahrady statku v Černolicích, před kterým jsem si povídala
s milou paní která byla kočičí mámou pro všechna opuštěná koťata z širokého okolí
a která jsem tu na blogu už měla.



Kačka z místní přehrady


A kozenky podruhé. Tentokrát z výběhu tady na vsi.
mají tam i ovčí kamarádky



Zvědavý a velmi přítulný beránek


Tolik malý zookoutek ....



8 komentářů:

  1. Hana Hávová19/10/16 18:19

    Zvířátka jsou vždycky fajn. Taky ráda fotím tu naši havěť. Jen to neumím tak hezky jako ty.

    OdpovědětVymazat
  2. Je zajímavé, jak jsou všechna zvířátka fotogenická, ta nikdy nezklamou a člověk se potěší, ať na ně kouká naživo nebo na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na fotkách jsou zvířátka krásná, ikdyž třeba je skutečnost jiná!Navíc, jsou parádně vyblejsklá, zvířátečka jedna!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ona jsou navíc děsně zvědavá a hrozně hladivá. Jak se zastavíš u plotu už letěj a chtějí drbat a drbat a drbat .....

    OdpovědětVymazat
  5. A zvířata si z EET nic nedělají, hlavně, že mají co k snědku.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No, aby pak u těch pánečků kteří si zatíží firemní rozpočet každoměsíčním poplatkem za pronájem přístrojů a jeho nákupem vůbec co jíst měla.....

    OdpovědětVymazat
  7. Kozičky se špatně fotí. Hned utíkají k tobě......Stejně jako kočičky.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak já mám s kočinama opačný problém.Většinou utíkají pryč. Anebo, jako ti zrzci a šediváč co jsem je tu měla, se držej opodál, nebo sedí a vyčkávají co bude.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....