18 října 2016

Jeden ležák a jedna do světa ....



Zřejmě mám nějakého svého skřítka - škodiče, který čeká vždy na vhodnou
chvíli aby nějakým způsobem rozmlouval případným
zájemkyním, že ode mne nic nebrat! Nebo prostě jsem začala
s tvořením kytic natlik pozdě, že jejich boom už pominul, nevím.
Asi to bude ode mne bude znít nafoukaně, ale když jsem viděla co
prodávají jiné tvořící to samé, někdy pochybuji o zdravém
rozumu a vkusu kupujících. Jsem cvok, který hrozně rád tvoří
vymýšlí barevné kombinace a nové věci. Když někde vidím nějaké zajímavé
video, povětšinou si to hned začnu zkoušet. A pak mi tu ovšem zůstávají
věci ležet. Jako například tahle kytka. Strašně dlouho jsem pátrala,
jak vytvořit převislou kytku abych mohla nabídnout také něco jiného
než obligátní kulaté " mikrofóny" které nabízejí ostatní. Konečně jsem se
dopátrala a vytvořila. Myslím že věc docela elegantní. Jen jí nějak nikdo
nechce .... a tak jí mám ve váze jako memento Netvoř, když to nikdo nechce....
Ono je to ale těžké, když je tolik krásných věcí k mání z kterých
se dá dělat ....



Jedna z mála zakázek za posledních osm měsíců. Malá házecí kytička na svatbu.
Požadavek zelená - smetanová. Takže jsem objednala stuhu a bác ho.
I když na fotce v barevníku vypadalo hodně světlá, v reálu to byla
světle béžová místo nevěstou požadovaná smetanová. Takže co teď.
Na tmavší barvu nevěsta přistoupit nechtěla, že má všechno v té smetanové
tudíž nezbývalo než vyrazit do města a poohlédnout se jestli nenarazím na onu žádanou
smetanovou stuhu. Naštěstí měli a tak jsem se rozhodla pro malou
obměnu květů. Střed bude z tmavší a zbytek ze světlejší.
A takhle to dopadlo ....


Dodnes nevím jestli se líbila, a ani nemám fotečku ze svatby o kterou jsem
nevěstu prosila. No co už nadělám.... můžu být ráda že alespoň zaplatila, že?






17 komentářů:

  1. Je to škoda. Jsi moc šikovná. Dá to spoustu práce a vypadá to moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Hávová18/10/16 17:36

    Moc  krásné, škoda, že se mé dospělé dcery nechtějí vdávat, hned bych objednala.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi nesmírně šikovná.

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotce ze svatby bych asertivně trval, protože to je prostě pro tvůrce reference, která je základní slušností a navíc nevěstu nic nestojí. Takže ještě jednou a nenechat se odbýt .

    OdpovědětVymazat
  5. Ta velká bílá kytice je moc hezká,vypadá jako svatební a divím se,že ji nikdo nechce.Ta malá kytička je taky hezká a od nevěsty není vůbec pěkné,že ti neposlala ani fotku,ani nedala vědět,jak se kytička líbila.To je přece slušnost,zvláště,když si ji u tebe nechala dělat.No jo,no...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je opravdu škoda, vždyť ty kytice jsou krásné. Já moc ráda dostávám květiny a manžel nedávno objevil nové květinářství, kde si na vázání také dávají záležet.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Tak já taky strašně ráda dostávám kytky, ale nikdo mi je nenosí. Vida, že bych si je vázala sama pro sebe? Aspoň by mi nezvadly.....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Pokud na ní ještě najdu spojení, zkusím to.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Ona jako svatební počítaná je. Ony jsou prostě nevěsty hodně zvláštní živočišný druh.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: No jo, ale moc mi to k ničemu není....

    OdpovědětVymazat
  11. Je to neuvěřitelně krásné a dokonalé, jsem z toho bez dechu a nemůžu uvěřit, že je to motané ze stuh. Fantastická práce.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ze stuh jsem dělala doposud až k té házecí, ta velká je z pěnových růží, chtěla jsem si jednou vyzkoušet kytici i z nich....

    OdpovědětVymazat
  13. Dlouho jsem vysivala do šuplíku a dokonce vyráběla k ubrusum krabičky s okenkem,s tala před Vánocemi na jarmarku a pokoušela se něco prodat. Internet nebyl. Ale nějak jsem o sobě musela dát vědět. Pak se to rozjelo a nakonec mi lidí tak důvěřovali, že zakázka obsahovala jen rozměry a barvu. Vždy pro mne bylo mnohem vetsim potěšením, když byla zákaznice spokojená a dala to svým projevem najevo. To jsem si cenila více než ty peníze. I když ty byly také důležité. Zakázkové jsem i síla a pletla. Šít jsem přestala, když mi zákaznice zaplatila jen zálohu na zimní bundu s odepinacimi rukávy. Za tu zálohu jsem akorát nakoupila ty zipsy a ozdobne kování, které si přála. Pro bundu si poslala sestru a více jsem je neviděla. Mobily nebyly a pevnou také všichni neměli. Vsechny zakazky probíhali formou návštěv. Ty děláš nádherné věci a urcite je to i náročné na čas. To si lidi vůbec neuvědomí. Ta nevěsta, která ti ani nedala vědět, že se kyticka líbila, si ji ani nezasloužila.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Komunikovaly jsme přes FB, ostatně jako z většinou nevěst co si něco objednaly.....takže by to neměl být problém.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....