20 října 2016

Zářijoví motýli ....



Ač jsem se snažila, ať jsem koukala jak jsem koukala,
v září jsem už motýlů moc nenafotila. Tedy, ne takových, které jsem
fotila v některém z předcházejících měsíců. Nicméně pár kousků se
našlo ..... tedy ještě přesněji, čtyři kousky a jeden pavouk.


Babočka admirál



Tenhle se předemnou stále schovával, takže jsem nebyla schopná nějak poznat o kterou
z baboček šlo. Já se domnívám že by mohlo jít o babočku bodlákovou.



Pavouk pochází z brdských lesů, číhal tam v trávě na cestě


Tímhle končí asi veškeré entomologické focení, je mokro a zima a všichni
motýli se už někam poschovávali.

19 komentářů:

  1. Překrásné fotografie...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky pohladili :)

    OdpovědětVymazat
  3. Být českým motýlem, požádal bych v tomhle podzimním nečase o politický azyl v tropickém skleníku .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Motýl nejsem, ale ten azyl bych brala taky. Jen by ještě trochu museli přisvítit sluníčkem.....

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, hmyzí fotosezóna je u konce.

    OdpovědětVymazat
  6. Motýly mám radši, ale i ten pavouk je v tvém podání krasavec.

    OdpovědětVymazat
  7. fajn hmyzáci a správně jsi určila babočky

    OdpovědětVymazat
  8. dodatek - babočka bodláková od nás odlétá na jih do jižní Itálie případně

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Odlétají do teplých krajin jako většina ptáků? A tak daleko? Neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak mezi největší migranty patří motýli Monarchové. Ze Severní Ameriky či Kanady odlétají až do Mexika, přesněji do Sierry Nevady.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Hledala sem jestli najdu kteří motýli ještě od nás migrují jinam a našla jsem jen zmínku o Babočce admirálovi. I když díky změně klimatu stále míň druhů migruje.A jako perlička, víc jak polovina všech druhů denních motýlů u nás žijících (84 ze 141) žije a velmi dobře prospívá v Praze!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsi stihla nafotit ještě i ty poslední.. Jsou to fešáci :) a bude se mi po nich v zimě stýskat.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta, co si s tebou hrála na schovku by mohla být bodláková. Mně se moc líbí ten pavouk.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Jo, jo. Drak mi to potvrdil

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Patrikovi se jich podařilo nalovit víc. Je fakt že já jsem se zaměřila jen na ty, které jsem ještě letos nenafotila, jinak by jich asi bylo víc.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten pavouk tam toho motýla sežral!?

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Kdepak, ten si tam asi něco veselého počuchal, protože si tam dělal na pavučině vlnky

    OdpovědětVymazat
  18. Už se nemůžu dočkat, až zase začnou létat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....