02 září 2016

V hlavní roli Bobeš .....




Když jsem fotila vážky, zároveň vznikaly i tyhle fotky.
Zjistila jsem, že když mám nasazený teleobjektiv, Bobeš se chová
jinak než když mám na aparátu seťák. Tím že je ve větší dálce se asi necítí
tak ohrožený mým paparazziovstvím a chová se úplně uvolněně. A tak jsem to střídala,
jednou vážky, jednou Bobeš....

A proto taky některé jeho pózy a výrazy vypadají dost dementně .....











21 komentářů:

  1. Bobeš je frajer, žádnej dement. Paničko, ty jsi na něho moc přísná. Má kouzelný kukuč.

    OdpovědětVymazat
  2. Bobeš je hotový model a má hezký pohled Na šesté fotce se krásně tváří

    OdpovědětVymazat
  3. Tak za prvé, opravdu nemá dementní výraz. Za druhé: na druhé, třetí a poslední fotce se ti směje, víš? Fešák inteligentní je to. Líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, no. Tak není dement. Však já to vím     

    OdpovědětVymazat
  5. První a poslední fotka je naprosto skvělá, Bobeš na nich má fakt neodolatelný výraz.

    OdpovědětVymazat
  6. Prý "dementně" Ještěže si to nemůže přečíst Náhodou je to frajer. Fotky jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou vypadá skvěle, žádnej dement!

    OdpovědětVymazat
  8. Bobeš je fešák i když je celý urousaný. Ještě s ním plánuješ nějaké výstavy, nebo už bude na " zaslouženém odpočinku"?

    OdpovědětVymazat
  9. Krásnej modýlkovej psík, Bobešovi to fakt sekne, je to nadanej psí manekýn!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: To jo, ale nesmím být s foťákem blízko. To se jen pořád odvrací, do objektivu nepodívá ba přímo zhnuseně odchází

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: No jo, ráchal se v přehradě. Zatím jsem odhodlaná zkusit získat poslední český šampionát který nemá, veterán šampiona. Věk od letoška má tak se uvidí jak na tom bude zdravotně.

    OdpovědětVymazat
  12. Bobeškem jsi mě potěšila Od šesté fotky se na Tebe dívá nesouhlasně

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:  Od cervence je mu osm.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten se ale chechtá na svět, ale oči se mu většinou moc nesmějí. První fotka se mi líbí nejvíc, tak je tak vtipná a taková veselá.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Oni mu moc ani nejsou za tou ofinou vidět . Ale ty on má veselé pořád. jen když mu je špatně, tak to na nich je poznat jako na první věci.

    OdpovědětVymazat
  16. Zuby má ale pořádné, jako vlčák. Cení je, že ho odsouváš na druhé místo :)

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: To máš pravdu, je to u tak malého psa hodně překvapivé. Ale chytal jezevce a tak musí mít zubiska a hlavně v nich musí mít stisk.

    OdpovědětVymazat
  18. Nenašla jsem ani jeden dementní výraz. Všude mu to sluší. Jen tam, kde má odhalené tesáky, tak z něho jde strach.

    OdpovědětVymazat
  19. Kdo ví, jak by jsme vypadaly my, kdyby nás někdo fotil nepozorovaně z dálky.Pochybuji,že by jsme měli lepší výraz     

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já to vím, a je to fákt děs   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....