03 září 2016

Motýlí úlovky v srpnu .....


Oproti červencovému lovu motýlů,
kdy se mi podařilo nafotit motýlků na dva články, byl srpen dost
chudý. Asi opravdu mají svůj vrchol výskytu v červenci.
Tentokrát pocházejí z procházky tady u nás v lese a jedná se celkem o
čtyři druhy motýlů a jednoho brouka.

Modrásek (zřejmě) podobný



Lišaj borový



Žluťásek řešetlákový



Babočka síťkovaná - letní forma




A brouček tesařík piluna


17 komentářů:

  1. Krásné úlovky, to já letos tak úspěšná nebyla

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou senzační úlovky, Vendy, zvlášť lišaj, ten je úžasný, skvěle vyfocený.

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mého je ten modrásek krušinový,ale zrovna u modrásků si nejsem skoro nikdy jistý,tak to ber s rezervou

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to mi povídej, oni jsou skoro všichni ti modrásci na jedno brdo a pak poznávej co je to za druh. Lišaj byl jakýsi zblblý a ztuhlý. byla jsem na houbách a tenhle ležel na zemi. Nechal sebou manipulovat tak jsem mu trochu poroztáhla křídla aby byla vidět. Ale mrtvý nebyl.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ten tesařík jediný je focený manuálním sklem, fotila jsem nějaké detaily a zůstal mi na foťáku aniž bych si to uvědomila. Na úplné detailní snímky hmyzu taky není moc dobrý, protože ostří jen na nějakou část, ne na celého, jako kdybych ho fotila třeba tou třístovkou.

    OdpovědětVymazat
  6. Zase strašácký hmyzáci!

    OdpovědětVymazat
  7. Vendyw dnes už asi po třetí jsem se přihlásila k odběru novinek na Tvém blogu,snad se mi to konečně povedlo,nádherné foto motýlů.zdraví Tě Luďka.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já doufám že to bude O.K.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: A to ještě není Smrtihlav, ten by byl ještě hrůzostrašnější!

    OdpovědětVymazat
  10. Fantastický fotky, ten lišaj je úžasnej. Na táboře jsme měli u světla smrtihlava, ale ten by ani vyfotit nešel-kromě toho, že to ani tak nádherně neumím..

    OdpovědětVymazat
  11. Je vidět, že u vás je ještě příroda nezničená, protože u nás se vyskytují jen bělásci.   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Asi máš na mysli modrásky,bělásků je všude až až....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: On byl takový nějaký tuhý . Asi mu byla zima. Nechal sebou manipulovat a ani se nebránil.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné úlovky :). Taky jsem nějaké letos nafotila, ale ještě je nemám roztříděné :).

    OdpovědětVymazat
  15. Jj. ještě je jim hej - a nám taky. Ale jak dlouho?

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Zatím to je pořád fajn. Furt je parádně teplo....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....