04 září 2016

Portréty ......



Portrét, to bylo téma měsíce na fotografii na měsíc srpen.
Trochu jsem si naběhla, protože já jsem do téhle kategorie zabrousila
jen párkrát, když jsem fotila dceru. Nemám na lidské portréty nějak buňky.
Zato zvířata, to je jiná. A tak jsem si při jednom výletu na tohle téma vzpomněla
a vznikly následující snímky. Dvě fotky z těch následujících jsem v TM i použila.
Navíc, těmhle ksichtíkům se prostě ndá odolat. Fotila jsem při povídání
s takovou kočičí mámou, ale i při toulkách po vísce než mi jel
zpáteční autobus.


Jeden sameťáček, odrostlé kotě. Zíral na mne přes plot, a pak se najednou vydal za mnou.
Občas se uráčil zapózovat




Později se k němu přidal i tenhle bílý kočičón. Ta druhá bílá micka je focená
na Mníšku u jednoho domu, který byl totálně zavalen neskutečným bordelem....


Malá černá micinka je už víc jak tříletá, jenže se narodila s postižením nožky a jak
říkala paní majitelka, tak byla vůbec taková marodná, tudíž skoro vůbec nenarostla.




Duo zrzáčků - brášků. Odchytili je v opuštěném domě a paní je přinesli. Jak jsem vyrozuměla, nosí jí koťata
z širého okolí a ona jim dává láskyplný domov.







I tenhle kocourek přišel jako opuštěné koťátko. Má i svoje jméno, Jan Kotyza, podle
pána kterému chata, kde ho našel, patří



25 komentářů:

  1. Nejlepší jsou zrzáčci , sameťák je taky úžasnej, ale ten jeho kukuč nevěstí nic dobrého .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, občas ten jeho pohled byl takovej, no, jako by hodnotil jestli má smysl mě zakousnout nebo ne

    OdpovědětVymazat
  3. Kočičí oči jsou nádherné....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jo, a tyhle všechny kočiny měly opravdu krásně zbarvené oči.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné ksichtíky, kožušku   

    OdpovědětVymazat
  6. Proč se všude malují kočky se zelenýma očima, když je mají převážně žluté? Bílé kočičky se mi vždycky líbily, i zrzečci jsou krásní. Ten černý sameťák se tváří jako čert.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ale ona spousta koček má ty oči opravdu zelené, tohle byly všechno holt zlatoočky. Ten sameťák byl klasicky zbarvenej modře, tam to byla prostě nějaká britská modrá v krvi.

    OdpovědětVymazat
  8. J8 se nemůžu vynadívat na ty dva první dva, to jsou ale sígři )

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Myslíš toho sameťáka? Ten byl skvělej, zíral a mračil se jak čert. Ale jen jsem ho minula, hned se za mnou z té zahrady rozběhl....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ten bílej se taky tváří jako kriminálník. Ale známe to, oni pak kočičáci přijdou sami, nechaj se pohladit.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To jo, přišli nakonec úplně všichni

    OdpovědětVymazat
  12. Sameťák kouká zle, bílá micinka je moc smutná. Za to zrzečci jsou rozkošní

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je kočičí fantazie******

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem nadšená, Vendy, kočičí portréty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou všechny tak krásné. Až mě pohled do těch vědoucích kočičích očí dojal. To je hodná paní, když se o ně stará.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Oni mají takový statek, docela velký a chovají ovce, kozy, husy.... takže se tam těch pár kočin úplně ztratí

    OdpovědětVymazat
  17. Krása! :) Moc se mi líbí ta první kočka, má nádhernou barvu :).

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Tam je jasné že máma nebo táta byl britská modrá.....protože na čistou britku má moc malou hlavu a hlavně štíhlejší tělo a světlé oči. Britky mají oči jantarové, takové jaké mají ty zrzečci nebo ten poslední mourek což v té zvláštní barvě srsti úžasně vyniká.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné kočičky. Tu první, když vidím vzpomenu si na kamarádku, které ji měla. Bohužel kamarádka už není mezi námi.

    OdpovědětVymazat
  20. [7]: Já zatím potkala jen jednu kočku se zelenýma očima. Všechny ( krom té jedné ), co jsem kdy viděla měly oči žluté nebo modré.

    OdpovědětVymazat
  21. Černá micka má pěkně upřený pohled lovce, jako puma v jihoamerické džungli, která se chystá ke skoku.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: To sice ano, ale seděla naprosto v klidu a jen si tak koukala kolem.

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Mě se zrovna jedna motá před klávesnicí a somruje jídlo. Už je jejich čas a tak se tu všechno bouří

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherné portréty! Kočičky já taky můžu

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Mně baví moc, mám je ráda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....