20 září 2016

Po ránu .....


V poslední době jsem hodně provětrávala
teleobjektiv a zanevřela na mý starosklíčko. Ale dnešní
ráno to zase změnilo. Sluníčko pomalu stoupalo na jasně modrou
oblohu a na listech a květech se třpytily kapky po nočním deštíku.
Kombinace, které nelze odolat. A tak jsem přezbrojila a vyrazila na kolečko
po zahradě. Co z toho vzešlo, to vám teď předkládám .....














Begonii jsem fotila včera odpoledne, ta do dnešní série zapadá jen tím
že je focená starosklíčkem a patří sem i kvůli tomu že to je také květ ....



23 komentářů:

  1. Krása! Nejvíc se mi líbí růžová růže. Ostatní růže jsou také úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tohle bylo focené někdy kolem osmé hodiny.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Vendy, je vidět, že mě neznáš. V osm mám ještě půlnoc. Když to dobře dopadne vstávám v 9 hod., někdy i později. V těch 9 hod. jsem nepoužitelná, natož abych fotila. Navíc mi na zahrádce nic nekvete.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No taky to někdy do té deváté protáhnu

    OdpovědětVymazat
  5. u mě vedou listy s kapkami Vypadají jako vzácné zlaté brože s doamanty

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné. Já bych také nemohla brzy ráno fotit, protože mne sice kočenky vzbudí...jsou jako naprogramované po 7. hodině, ale spíš vyžadují pomazlení, "přwemlouvají mne", abych vstala a dala jim papání.

    OdpovědětVymazat
  7. Zase kapky a zase nádherné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, nádhera, až se tají dech. Zaznamenala jsi nádheru prchavého okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já bych třeba taky i spala, jenže močák si prostě nedá říct a žene mě ven. někdy se ještě zachruju zpátky a pak se vzbudím najednou v devět, ale povětšinou už pak rovnou vylezu....

    OdpovědětVymazat
  10. Přehlídka krásy. Já jsem dneska byla vypravená na zahradu, už po půl sedmé jsem stála na zastávce autobusu, když začlo jemně pršet nebo silně mžít a nad hlavou hnusná mokrá mračna. Tak jsem to vzdala. Koukám na zahradu z okna a je zahalená v něčem nepříjemném. Ale fotit se mi chce. jen se bojím trochu o svůj zásuvný objektiv. to je velká nevýhoda, protože když na něj trochu namží, tak si vodu zasunu do těla stroje. Moje DMZ FZ 50 měla pevný tubus ve kterém se objektiv pohyboval. Ale zase byla těžká. Uvidím, jak se to vyvine během dne. Včera odpoledne bylo i sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Doostřované jsou všechny, já mám ráda zas pro změnu fotky ostré jak břitva. I když někdy také nechávám něco tak jak je. Dneska je to takové divné. Ráno slejvák a zataženo, teď se trochu začíná rozjasňovat, tak možná i odpoledne bude tak jak včera předpovídali, že bude slunečno.....

    OdpovědětVymazat
  12. No já mám také ráda ostré fotky, ale aby bylo ostré to, co ostré má být. Ale to, co je v hloubce ostrosti by tak ostré být nemělo. Ono to pak vypadá jako kreslené a více to šumí. No ale to je můj subjektivní názor.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsou prakticky profi fotky, nemám slov****

    OdpovědětVymazat
  14. Jaký zázrak udělá pár kapek rosy. Z překrásných květů a nejenom z květů,  vyčaruje kouzelné klenoty.

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Dneska jsem zkoušela dalšího manuálníka který se mi dostal do rukou a přistál mi na foťáku. Takže až budou kapky tak se na ně vypravím s ním. Zatím se jeví velice dobře co do vykreslování detailů, tak se uvidí jak to bude dál.

    OdpovědětVymazat
  16. Tvoje kapičkové jsou vždy krásné Nejvíc se mi tentokrát líbí ty na růžích

    OdpovědětVymazat
  17. "Nejlepší je po ránu", kde jsem to slyšel?

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Něco takového se říkalo tuším o sexu?     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....