19 září 2016

Nejmodřejší ......

13 komentářů:

  1. [1]: Mohla jsem to dát jako hádanku, že? Je to nasvícená ale vypnutá fontána v zámeckém parku na zámku v Mníšku. Foceno při návštěvě koncertu Ondřeje Havelky vloni v srpnu. De facto jsem stála hned vedle ní. Myslela jsem že jí po koncertu zase pustí, že bych si jí nafotila v provozu v noci....

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To mohla, já bych to totiž určitě neuhodla!

    OdpovědětVymazat
  3. Chvilku jsem také přemýšlela, oč by se mohlo jednat a napadl mě bazén. Až pak jsem si přečetla tvůj vysvětlující komentář. Nebyla jsem až tak moc daleko, je tam také voda.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak to nepoznávám, ani po vysvětlení. Vždycky žasnu, že podle detailu nepoznám ani budovy, kolem kterých denně chodím.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá fotka :) - dobrá hádanka, ani já bych nepoznala, co to je :).

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: No co už, nenapadlo mne že by to bylo takhle těžké poznat

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Ta modrá barva <3 Nádherá fontánka.

    OdpovědětVymazat
  8. Poznala jsem, kupodivu, že je to kus fontány.

    OdpovědětVymazat
  9. to je fakt, mohla to být hádanka. kdybys neodpověděla na 1., tak bych také nevěděla. je to zajímavý snímek.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak fontána... a já na koukala a říkala si, co to je za popelník

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No já tam nekoukala, ale tady v Čechách bych se ani nedivila, kdyby se tam pár vajglů nenašlo....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....