21 září 2016

Nejzvědavější ....



16 komentářů:

  1. Hele, šmírák. Dobrá fotka

    OdpovědětVymazat
  2. Jenže zvědavost se někdy nevyplácí.....

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: V tomhle případě vyplatila, protože jsem viděla trochu vnitřek té kapličky. Víc bylo vidět šmírovacím kukátkem.

    OdpovědětVymazat
  4. To je parádní voyaerovka, skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je hodně povedená šmírácká!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné! takové fotky miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No výjímečně zafungoval mozek a dostal nápad

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Díky, někdy občas nějaký mám....

    OdpovědětVymazat
  9. A co to tam za dveřmi je?

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Kaple, respektive oltář

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem párkrát fotil přes klíčovou dírku,ale že bych vyfotil ji samotnou,to mě nikdy nenapadlo.Moc pěkný záběr !!!

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Ony vznikly celkem tři fotky. Jedna zaostřená opravdu do interiéru, tahle, zaostřená napůl a pak ostřená na venkovní část. Ty dvě byly použity v sakrálkách.

    OdpovědětVymazat
  13. A když se tak sejdou, jeden se dívá ven a druhý dovnitř

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....