13 srpna 2016

Leknínově ....



Když jsem vloni natrefila na kytíském rybníčku
na lekníny, zajuchala jsem protože mám tím pádem místo, kam
občas můžu zajít, pokud budu na chatě, tyhle krasavce fotit. Čeho jsem si
minule všimla, bylo to, že se listy leknínů dotýkají břehu a tak jsem si říkal,
že by i příští květy mohly být blíž pro lepší focení. A tak při zpáteční cestě
od Čunčí huby byla další zastávka více než jasná.
A taky že jo, lekníny si nejen krásně kvetly, ale pěkně se jejich květy tulily do
trávu u břehu, takže mi stačilo jen si sednout, pěkně si je přizoomovat a
fotilo se jedna báseň.....











12 komentářů:

  1. Ty fotky leknínů jsou opravdu pohádkové.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné lekníny i jejich fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, Vendy, moc povedené snímky.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Já mám lekníny moc ráda odjakživa, kdekoli byli někde k vidění, což v Praze bylo minimálně, leda v nějaké fontáně, tak jsem na ně vydržela koukat jakou dobu. K těmhle nemusím jezdit lodičkou, tady si opravdu stačí sednout na břeh a můžeš se kochat....

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné. Minulý týden jsem je fotila také.

    OdpovědětVymazat
  6. Člověka to až nutká vlézt tam za nimi.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Popravdě? v tom horkém dni mne to nutkalo velmi.   

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní lekníny na parádních fotkách, nic míň a nic víc!

    OdpovědětVymazat
  9. To je můj sen, lekníny a slunečnice, jenže jsem na ně zatím nenarazila. Jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Lekníny jsem fotila už podruhé,  ale ty slunečnice po kterých toužim stejného jako ty jsou prostě všude tam kde nejsem já.  U nás už jsem je neviděla dobrých patnáct let.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....