14 srpna 2016

Dodatek k tématu Macochy ....



Jak jsem zmínila v předchozích jeskynních článcích,
jako na potvoru mi došla při plavbě Punkvou a jejími jeskyněmi baterka
ve foťáku. A to ještě byla před námi sice krátká, ale hezká, prohlídka
Masarykova nebo taky Pohádkového dómu. Je to opravdu jen chvilka,
aby se nenarušil jízdní řád lodí. Ale i ta malá odbočka za to stojí.
Takže ke slovu přišel telefon. Nemá úplně špatný foťák, má takovou
zobrazovací schopnost jako leckterý kompakt, jen já se s ním nějak ještě
nespřátelila a zapomínám na jeho různé fotomódy a různá nastavení.
Tudíž fotky nejsou nic moc, ale jelikož ještě doplňují onen výlet,
myslím že by se sem měly ještě dodat .....





Husův sloup. Má připomínat uvázaného Jana Husa u kůlu


A jsme zas venku. Udělali jsme si pěkné kolečko a vylezli tam, kudy jsme pod
zem vlezli.....


11 komentářů:

  1. No teda, Vendy, když vezmu v potaz jeskynní světlo a mobil, tak si s tím ta malá mašinka poradila dobře. Jako dokument úplně paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: On není ten foťák v něm nějak špatný, jen já to s ním moc neumím. Nepoužívám ho, na to mám foťák, ale když se stane že musí  zastoupit tak jsem pak trochu bezradná a nenapadne mne nastavit si ho líp. Dcera má nádherné fotky a fotí jen mobilem. Ale ta má zas jinou kategorii mobilu....

    OdpovědětVymazat
  3. Na cestách jsem si všimla, že hodně lidí fotí jen mobilem a dokonce i na těch zámcích, kde já nastavuju stále čas v závislosti na ISO a mají asi pěkné fotky. Ohňostroj nafotila vnučka mobilem skoro lépe než já foťákem. Ale ony jsou i mobily vyššího levelu než mám já a tak se asi není čemu divit. Jen divné je, jak píšeš, že tento článek vlastně není vidět, dostanu se k němu jen přes e-mail.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Je tu prostě na blogu publikovaný, ale jak píšeš dá se na něj jen přes email když napíšu odpověď.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Už ho máš veřejný.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky používám mobil jen nouzově, když nemám při ruce normální foťák, i když je to mobil aktuálně asi ten nejlepší možný na focení. Prostě je mi hloupé sekat trávu vysavačem, i když ten vysavač má shodou okolností k dispozici i režim "sekání trávy"

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No tohle byla opravdu nouzovka největší! Když je někdo blbej, baterku si sice připraví, ale nechá jí válet připravenou na stole .....     

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty snímky vyšly parádně, tam je opravdu relativně dost málo světla....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:A navíc to je bez blesku, pac s bleskem se tam nesmí v tele části fotit.Díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  10. Já třeba fotím mobilem skoro všechno, a tak pěkně mi to nevypadá

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:ono se na něm dá nastavovat všechno jak na kompaktu, jenže nebyl čas a hlavně neměla jsem sebou brýle takže než bych to tam nacvakala už by nás zas hnali zpátky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....