16 srpna 2016

Kdepak jsem to asi byla? .....



Rozhodla jsem se, že vám trošku zamotám dnešními
fotografiemi hlavu. Kdepak že jsem to byla? Středomoří, Egypt,
Azurové pobřeží ......
Protože jak uvidíte, všude tam to klidně mohlo být.









Nechám vás hádat, v které z těch možných destinací jsem se mohla pohybovat
a pak přidám do článku vyluštění ......

15 komentářů:

  1. Byla jsi v zámeckém parku na Dob....

    OdpovědětVymazat
  2. Jo palmičky jsou nyní všude možně. Jarmilka už místo poznala.

    OdpovědětVymazat
  3. Palmičky jsou znakem jihu, ale ty jsi byla někde u  nás.

    OdpovědětVymazat
  4. Hana Hávová16/8/16 23:17

    Myslím, že v zahraničí jsi nebyla. Je to nějaké tuzemské arboretum, či zámecký park.   

    OdpovědětVymazat
  5. Už podle palem odhaduji, že se jedná o Čechy....

    OdpovědětVymazat
  6. Tipoval bych Středomoří, jen ta baculatá socha tam nezapadá

    OdpovědětVymazat
  7. Podle páté fotky jde o Dobříšský zámecký park.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:je videt, ze ho mas taky dokonale zmapovanej

    OdpovědětVymazat
  9. Sice už to bylo napsáno, Vendy, ale Dobříš jsem bezpečně poznala podle dveří na předposlední fotce.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Však tys je měla taky vyfocené

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, takže Dobříš.. tak tam to neznám Podle palem jsem tipovala Český Krumlov, ale neseděly mi ty ostatní detaily... Víc takových článků

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Z Dobříše už tady bylo fotek hafo. Jarní, podzimní, letní ..... mám to z chaty 12 kilásků a autobus mi jede každou půlhodinu. V rubrice Na cestách je najdeš. A nejen z Dobříše.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....