27 srpna 2016

Kapeme dál .....



..... teplíčko nám krásně pokračuje a podle předpovědí zatím ještě bude,
takže se můžeme a také ještě chvilku budeme osvěžovat kapkami
na fotkách. Dneska to budou kapičky na pavučinách. A stejně jak
u některých z minulého článku, i tady je pár fotohrátek .....
Včera se muž rozhodl, že pojede tentokrát na chatu on,
synátor zas zmizel za přítelkyní a mě tak pokračují
prázdniny. Sice ještě musím dosekat zahradu
(mužskej vždycky zahradu rozseká na několika
místech a pak zase pokračuje někde jinde a
někdy jindy) ale těch pár dní si užiju ....












15 komentářů:

  1. Krásně kapičkově perličkové .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké kapičky

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé fotografie a ta první je přímo kouzelá

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné třpytivé korálky, Vendy,

    OdpovědětVymazat
  5. To už jsou obrázky povýšené na umění....krásný korálky

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Díky, díky, díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to už je spíše abstrakce.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: To dělá ten starý objektiv ve spojení s těmi předsádkami, není to úplně ono, ale zajímavě to vypadá. Něco jsem hodila do negativu, ale zbytek vyšel krom té čb tak jak vyšel....

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééééééééééééé!

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Ano, díky, jasný a stručný komentář znamenající že se to líbí

    OdpovědětVymazat
  11. Korálky, jen pavouci z nich asi nemají velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Pan domácí nikde v blízkosti nebyl..... tak nevím, nemohla jsem se optat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....