28 srpna 2016

Teplo pokračuje, pokračuje i osvěžování .....



Už předposlední dávka kapiček a pak zas nějaká jiná příroda.
Něco málo Bobšových fotek, trochu víc západů, nějaké vážky, tu a tam houbička,
opět lekníny, tentokrát odjinud, skály a kočičí potréty. Až tohle všechno vyčerpám, bude
snad zas možnost výjezdu na jih abych si zas něco doplnila. Ale to je, jako vždy, cesta která
je zatím hodně ve hvězdách. Horší ale je, že mne čeká nějaké tvoření
na setkání Ženského klubu, tentokrát v Rajhradě takže to vypadá
že se zas jednou vydám mezi šikulíny, protože to mám velmi dobře
dostupné vlakem. A to pak půde všechno stranou, abych vůbec stačila něco udělat.
Ani nějak zatím nemám představu co, budu se muset vydat na průzkumy.....










21 komentářů:

  1. Fantastické, Vendy, jen houšť ... větší kapky ani být nemusí, tyhle jsou akorát.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ještě jedna série tam je, neboj..... ale obávám se, že to nebude dlouho trvat a budou deštivé dny, takže zase rádi budem vzpomínat na slunko a tyhle fotky budou dokonale otravné

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, krásné kapky, hnedka bych se šla taky někam orosit Nejlíp do bazénu

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za osvěžení, dnes to taky bodlo

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Však se taky v tom bazénu cáchám .....

    OdpovědětVymazat
  6. Spíš než jako kapičky vody, je to jako perličky na krásném, zvláštním náhrdelníku.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Tady nic, a už zas leze slunko z mraků.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Skoro jak orosená smíchovská dvanáctka?

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kapičkovky. Ta první se mi ale líbí nejvíc. Užij si setkání s šikulkami. Určitě přijdeš i na jiné myšlenky a bude ti s holkama dobře. Já už se také těším, že vyrazím, jen tak fotit. Zatím jsem fotila jen cestou někam. Ve čtvrtek začíná škola a pro mne i normální režim.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: To se uvidí, jestli vůbec něco vytvořím, nějak mne nenapadá nic nového. Ale možná bych jen zajela na výlet,to se všechno teprve uvidí. Je pravdou že asi teď to už bude i na penzionu volnější, počítám že za měsíc, dva se zas zavře hospoda takže bude zas jinej režim

    OdpovědětVymazat
  11. A hned je mi v tom vedru lépe.....

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: Jiskřivé kapky můžu kdykoliv, Vendy, v zimě, v létě, za deště i v parnu.   

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: A tak to je dobře, účel to splnilo

    OdpovědětVymazat
  14. Týýý jooo! A v některých kapkách se i cos zrcadlí, paráda.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: To cos se tam zrcadlí(druhá fotka, že?)je náš dům

    OdpovědětVymazat
  16. V Rajhradě myslím bydlí van Vendy, to je asi dost aktivní obec. A ten klášter jsem také ještě nenavštívil a máme ho za humny

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Ano, máme tak trochu předběžně domluvenej scuk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....